Elikkä en ole vielä kertaakaan hostelliin majoittunut joten kysymys kokeneimmilta.
Olen menossa frankfurtiin 4 päiväksi enkä omista rinkkaa joten matkalaukku pitäisi ottaa mukaan. Miten hostelleissa on tavaransäilytykset? Kuuluuko mitään lukollista kaappia sängyn hintaan vai laitanko vaan munalukolla laukun kiinni ja sängyn alle? :D Yhdessa hostellissa näin jonkun kaapin mutta en usko että niihin mitään matkalaukkuja mahtuu...
Hostelli majoituksena
6
448
Vastaukset
- Laukku-Alma
Nyt sitten odotellaan jos joku tuntee kaikki Frankfurtin hostellit.... ... Paremmin saat vastauksen kysymällä siitä hostellista ja lukemalla arvostelut. Onko moneltakin pöllitty kamat?
- ssm_
Ha..tarkoitin ihan hostelleja yleensä kaikkialla. En pelkästään frankfurtissa. Ja tietämätön olen koska en ole koskaan yöpynyt hostellissa :)
- frank farth
meinaatko että jos olis rinkka niin sitä tai sieltä voitais varastaa? olen yöpynyt useasti hostelleissa, kuitenkin aina omassa huoneessa joten ongelmaa ei ole ollut. yhteishuoneissa lienee usein lukittavat kaapit joihin kuitenkin tarvitaan oma (muna)lukko. kannattaa mennä ennustajalle tai sitten kysyä suoraan majapaikasta kaapin/lokeron koko.
- vain yksi kokemus
Olen yöpynyt hostellissa vain kerran ja siinä huoneessa oli jokaiselle asukkaalle oma lukollinen kaappi, jonne mahtui hyvin vaatteet mutta ei matkalaukku, eli tyhjä laukku pitää säilyttää vaikka sängyn alla. Jokaiseen kaappiin oli erillinen avain. Ja tämähän on todellakin hostellikohtaista.
- Oikea paikka
Olet aivan oikealla palstalla, kysymyksesi oli todella tyhmä.
- 222
Hostelleja on monenlaisia ja niissä on erilaisia vaihtoehtoja majoittua. Kuten joku kirjoitti, hän on ottanut hostellissa oman huoneen. Omassa huoneessa on lukko ovessa, joten voit jättää sinne tavarasi niin halutessasi. Kokemukseni mukaan osa hostelleista on hienompia ja siistimpiä kuin samanhintaiset hotellit.
Joissakin hostelleissa taas voi majoittua makuusaleissa eli dormeissa. Dormeissa usein erotellaan miehet ja naiset eri saleihin. Yöpyjillä saattaa olla pieni lukittava kaappi kullakin käytössään, mutta en jättäisi makuusaliin arvokasta omaisuutta.
Joissakin hostelleissa on sekä huoneita että dormeja. Valitse mieleisesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738