kyl oli ylivoimaa koko peli tre kronor gå hela vägen
HEJA SVERRIGE
7
177
Vastaukset
- tykkään
Upeaa!
Hyvä Ruotsi! - Heja Sverige!
Mahtavaa! Minä kannustan aina Ruotsia ja heidän tyyliään pelata! Laitoin heti viestiä ystäville "Heja Sverige"...ei muuta kuin liput liehumaan!
- impatkaapaskaa
Swedujen kannattajat vois polttaa elävältä.
- antisweden
Loppuottelussa on Kanada ja gay boys. Ruotsin pukukoppiin on hankittu paljon rasvaa voiton varalta.
Kanada voittoon, Go Kanada Go.
Avioliittoaloitteen voi lähettää ruotsiin. - Muka leijonia.
Suomen lammaslauma hävisi taas kerran Ruotsille. Ruotsalaiset vei suomalaisia, kuin pässiä narussa. Suomalaisilla petti taas kerran korvienväli ja koheltivat pelinsä pipariksi. Suomen kiekkoilijoiden kannattais vaihtaa logonsa lampaaseen ja unohtaa leijona. Naurettavaa sakkia.
- MrJuha82
Eiköhän toi Kärppä-Lehtonen pettäny eniten ku päästi yhden helpon maalin.
Muuten oli tasainen peli ja Suomi kontrasi kylläki vika erää.
- Jeeejeejejejej
Leijonat pelasivat hyvin. Nyt hurrit ottavat pataansa Kanadalta. Jes,jes.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595