Asuimme väliaikaisesti 6 kk. ja odotimme uuden kotimme valmistumista.
Päätimme hoitaa kaikki muuttoon liittyvät asiat ajoissa ja maksaakkin ne pois.
Tilasimme 2 kk. aikaisemmin Saunalahdelta 10g internetliittymän. Toimituspäiväksi sovittiin kuun viimmeinen päivä. Muutimme 1. päivä ja internet ei toiminut. Soitin ja kerroin jolloin Saunalahdelta sanotttiin, että
tilattu on ajoissa, mutta aukeaa vasta 6. kuluvaa kuuta. Perustelu oli ettei voi mitään.
Olimme viikon ilman esim. nettipankkia.
Ostimme huonekalut Finlandia kalustemaiilmasta neljäkuukautta aikaisemmin ennen muuttoa.
Huonekalut tulivat, mutta nojatuoleista uupuu jalat vieläkin 3,5 viikkoa muutosta. Vieraat seisoivat tupareissa. Olen soittanut useasti huonekaluliikkeeseen, mutta ei jalkoja löydy?
Tilasimme uuden TV:n Gigantista seinälle kiinnitettynä. Tv ja teline tuotiin itse kotiin.
Asentaja tuli ja totesi etei suostu tuolla Gigantin myymällä telineellä kiinnittämään seinälle
putoaa kuulemma. Palautin telineen ja asentaja lupasi hommata uuden ja kiinnittä sillä TV:N paikalleen. Meni viikko ei kuulunut mitään ja Olympialaiset menossa. Soitin ja oli unohtanut meidät.
Sovin Gigantin kanssa ja sain rahat takaisin telineestä. Ostin uudn samanlaisen ja toinen hemmo kävi kiiinnittämässä ja tossa se seinällä pysyy.
Tälläsita Suomen palvelukulttuuri yrityksissä.
muutto
Muuttohaukka
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319