Granlund (26v) Barkov (23v) Pulkkinen (26v)
Teräväinen (24) Koivu (35) Filppula (34)
Hartikainen (28) Lehterä (31) Kapanen (22)
Komarov (31) Haula (27) Korpikoski (32)
Vatanen (27) Ristolainen (24)
Pokka (24) Määttä (24)
Eronen (28) Lepistö (34)
Melart (29) Hakanpää (26)
Rask (31), Raanta (29)
Suomi taistelee Venäjän kanssa välierä-paikasta. Ruotsi, Kanada ja USA huomattavasti muita nimekkäämpiä. Tsekki hieman Sveitsin edellä, Slovakia taistelee lähinnä Tanskan ja Norjan kanssa.
Pyeongchang 2018
5
313
Vastaukset
- jeoo
Missä T. Ruutu? Jos vireessä vaa tolloin on nii ehottomasti kuuluis joukkueeseen. Nytki pelas kisoissa tosi hyvin, vaikka loukkaantumisten takia kausi ollut vaikea. Katsotaan mitä neljän vuoden aikana tapahtuu..
- 3za
Kyllä kyllä. Jos on kunnossa niin mahtuu joukkueseen aivan varmasti. Toivottavasti tekee Selänteet siinä mielessä, että pahimmat loukkaantumiset sattuisivat ennen 35 ikävuotta.
- opesl
Olli Jokinen on mukana ja Saku on 2018 Selänteen ikäinen.
- odotellessa2018
Toivottavasti ens olympialaisten aikaan ois sakkia enemmän terveenä. Ois hyvät mahkut olympiakultaankin jos joukkueeseen saatais mikko koivu, filppula, granlund, tuomo ruutu,korpikoski ja uudet nuoret lupaukset!
- jookj
tässä minun joukkue:
maalivahdit:lehtonen,rask,raanta
puolustus:ristolainen-määttä
lepistö-hietanen
väänänen-kukkonen
pokka-vatanen
hyökkääjät:
filppula-m.koivu-j.jokinen
korpikoski-barkov-granlund
komarov-kontiola-aaltonen
pihlström-lehterä-teräväinen(varalla o.jokinen ja hartikainen)
ei suurta vaihtuvuutta sotshin miehistöön mutta pari uutta nuorempaa pelaajaa mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635