Rustokoru kokemuksii ampumalla??!!! :)

kertokaa!! :)

Moikka! Mulla on aikeissa hakee rustoon reikä :)
Mutta kun ei oo rahaa ni lävistysliikkeestä sitä ei oo varaa hakee ni ajattelin sitte että ampumalla..
Ni mitä kokemuksii teil on asiasta?
Eli sattukse kui paljo suunnillee?
Ja millane reaktio korvalla? :)
Ja sit särkikö oton jälkeen?
Kiitos paljon jo etukäteen!!

9

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susihukankorento

ei rustoo voi ottaa ampumal, ei ne suostu tekee koruliikkeis ku kolme alinta!! ja jos suostuvat nii elä sä suostu, koska tulehtuu todella helposti eikä toivu millää!

• minä tässä

Miksi ei muka voi? :O
        Kaikkihan ottaa..
        Ja onko kokemusta siitä että se ei parane?

• Pomo mies

Tee pieni googletus rustoon ampumisesta tai ylipäätänsä "pyssyistä" niin tulee infoa miksi EI!

Säästä ennemmin että pääset lävistäjälle.

• Mulla on rustokoru tehty ampumalla eikä ollut mitään ongelmia. Ei sattunut yhtään sen enempää kuin tavallinenkaan ammuttu korvis (eli ei juuri tuntunut missään) eikä se tulehtunut taikka parantunut yhtään sen hitaammin kuin tavallinenkaan. Oikeastaan mulla se parani vähän nopeammin kuin tavalliset ja taatusti aion ottaa lisää ampumalla.

Mun mielestä se on niin paljon siitä kiinni, miten se oma kroppa reagoi ja jokaiselle siis eri tavalla.

• Lävistetty

Mullakin ampumalla tehty eikä todellakaan ole tulehtunut, ei sattunut sen kovemmin kuin "normi" korvalävistykset. :) Eli en yleistäs että "Tulehtuu kun ampumalla tehdään". Se on siitä kiinni miten sitä hoidat!

• Sannnnnnni

Kunnollinen lävistäminen tekee rustoon reiän, ampuminen murskaa sen. Vaikka olen kaikenlaista reikää laittanut niin ainut mitä todella kadun on ampumalla tehty korvis -siihen kehittyi sellainen kiva herneenkokoinen rustopatti ja on nyt ollut viimeiset kymmenen vuotta. Pois ei saa kuin plastiikkakirurgialla ja sittenkin jäisi iso arpi.

Ei aina käy näin huonosti; laitoin ampumalla kaikkiaan kuusi ja toiset viisi ovat ihan hyvännäköisiä. (Kaikkia hoidin yhtä hyvin; kävi vain huono tuuri). Silti, nyt kun en ole teini niin olen kyllä vakuuttuneesti sitä mieltä että pysyviin ulkonäönmuutoksiin säästetään tasan niin kauan kuin on tarvis että saadaan parasta.

• Rossukka77

Itellä on kaks ampumalla otettuu rustoo :) Ei se sattunut ja jälkeenpäin poltteli toki kaikilla oma kipukynnys, mutta ei nyt oikeen itellä tunnut missään kun on 2 x rusto , kulmakoru, tragus (Korvan nipukas) ja huulikoru. Kesällä tulee kielikoru ja sit miulla on hammaskoru vaikka ei oo lävistys :3

• diidapaa

Itsellä tehty ampumalla ainakin 3 kertaa rustoon. Ensimmäinen minkä otin ei tulehtunut, mutta kaksi seuraavaa tulehtuivat.. On aika paljon tuurista kiinni tulehtuuko lopulta vai ei.. Lisäksi itsellä tuli parantumis vaiheessa patteja korujen taakse mutta ovat jo häipyneet ajan myötä :)
      Olen myös käynyt ottamassa lävistäjällä rustoon korun ja onhan se nyt aivan eri asia kun käyt lävistäjälä kuin se että maksat muutaman euron siitä että ammutaan korvaan ja on suuri riski tulehtumiselle yms. Parantumisessa en huomannut mitään eroa, mutta suosittelen lävistäjälle menoa silti vaikka se maksaakin enemmän :)..

• 13tyttö

Oon 13 ja otin ruston ampumal viime kesäkuus, siis se tuntu samalt ku ois ottanu korvalehtee. Ja ei siihe särkeny. Mul oli se n. 3kk siin vaihees se tulehtu ja äiti joutu puristaa kaikki mädät yms. Ulos sielt et se paranis, jos sitä ei tee, ni ei paranekkaa. Mut juu, tyhmä otin koko korun vex :-S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3093
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      56
      2770
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2375
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2013
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1596
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1557
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1400
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe