Iso kiitos ja kumarrus. Joukkue on niin vahva kun sen heikoin lenkki on sanonta mikä pitää paikkansa. Eilen se heikoin lenkki oli suomen maalilla torjunut Kari Lehtonen, kaksi päästettyä on vaan jo tässävaiheessa tällä tasolla liikaa. Tänään heikkoja lenkkejä ei enää ollut 5-0 täysin uskomattomat lukemat ja kirkkaasti suomen osalta se olympialaisten suurin saavutus,suomen näiden kisojen suurin voitto. Suomi on maailman kolmanneksi paras jääkiekkomaa, kanada ja ruotsi ovat ne paremmat. Minä olen tyytyväinen ja on se teillekkin riitettävä: ) Uskomattoman upeat hiihdot myös sami ja iivo! Iso kiitos samoin myös nais hiihtäjille. Anteeksi Kaisa ja lari. Joku tulkitsi kritisointini heidän suorituksista haukkumiseksi, en minä mielestäni haukkunut vaan kerroin totuuden heidän suorituksistaan. Ei lannistuta! Uusia mahdollisuuksia tulee. Kritiikki on kestettävä niin se on minunkin,joudun lukemaan kommenttinne. Hyvää jatkoa ystävät,myös gandalf! Sotshi vaikenee huomenna mutta jofa setä nyt.
KIITOS TEEMU,KIITOS LEIJONAT,KIITOS SUOMI JA SOTSHI
JOFA SETÄ MAITOJUNA
4
150
Vastaukset
- Hohhoijaa...
Ihmetyttää vain tuo kovin mustavakoinen asenne:
Joko kaikki on umpisurkeaa tai täysin uskomatonta.- Kkaisu13
Puhut myös paljon asiaa myös rivienvälistä voi lukea asiaa. Kiitos myös itsellesi.
- Juha82.Friikki
Kkaisu13 kirjoitti:
Puhut myös paljon asiaa myös rivienvälistä voi lukea asiaa. Kiitos myös itsellesi.
Hyviä juttuja jofa! Täyttä asiaa
- Noniin...
Tämän Jofan kommentit ovat kertoneet vähintään yhtä paljon hänestä itsestään kuin olympialaisista ja urheilusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615