Mun mutsi on kohta nelkyt ja se pani mun kaverin kaa, kun se venas mua meillä. Mä näin omin silmin, kun ne touhus makkarissa. Mutsi joutuu linnaan, mun kaveri on vasta 16v.
Mun mutsi pani mun kaverin kaa.
8
601
Vastaukset
- That happened!
Miksi hän joutuisi linnaan?
- voimia!!!
Voi,olen pahoillani!!! Itse olen parikymppisen pojan äiti. Ei tulisi mieleenikään sekaantua lapseen,joka on poikani kaveri! Äitisi on varmaan tunnepuolella heikoilla!? Yksinhuoltaja?.. Muista kuitenkin,että hän on äitisi!!! Se asia ei muutu,ja tulee aina olemaan äitisi! Aikuisetkin tekevät joskus virheitä. Yritä antaa hänelle anteeksi!!!
- jagvetinte
Eiks tota tapahdu vaan josai teennäisis jenkkielokuvis/ohjelmis?
JOS oli trolli niin aika korni.- Lippu jo laatikossa
Korn 11.5. Kaapelitehtaalla!! \m/
- HiirelläkinHalut
''Äitisi on varmaan tunnepuolella heikoilla''
Uuh aikalailla parempaa kyytiiä parikymppisiltä saa ku noilta neljäkymppisiltä karvasilta kaljamahoilta ;) Olen pahoillani kokemuksestasi. Riksoilmoituksen tekeminen on ollut järkevää. Aikuisilla on oman ikäiset kaverit, samoin nuorilla. Toivon, että löydät paikkakunnaltasi tukea tilanteeseesi.
Missä tässä on tapahtunut rikos? Mitä jos vaikka tutustuisit Suomen lakii vaikkapa seuraavan wikipedia artikkelin johdattamana http://fi.wikipedia.org/wiki/Suojaikäraja
- Puumat <3<3<3
Hahhah aika heikoilla tulet olemaan ilmoituksesi kanssa kun se suojaikäraja nyt vaan sattuu olemaan sopivasti 16 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854