minne kannattaa mennä? plussaa olis et on nuorekas ja tekee mitä asiakas pyytää eikä esim. leikkaa hiuksiani lyhyeksi jos en itse tahdo.
parturi-kampaajat ulvilassa?
11
612
Vastaukset
- mene sinne
hiushuone adalmiina!
- Andeas 10
Madam Buadoo ,tanks very very model and desidee woman.
- halpaakin vielä
Mikä tahansa karvarannekebabbila keritsee sinut nopeasti ja saat sitten karvasi pizzan sisällä mukaan kotimatkalle.
- madam1
Proud mary keep on burning, miss Buadoo!
- madam 1
Thanks you points, miss Buadoo.
- Röhkö
Kyl maar ulvilast ny parturi löytyy hienollekkin leidille, kokeilet vuorotellen eri mestoja.
- madam1
My hair is best,madam Buadoo.
- my hair
Ilove hair.fi
- tyytyväinen asiakas
Pieni parturiliike on mukava paikka. Olen saanut itse ainakin ystävällistä palvelua ja jälki on ollut huolellista. Henkilökunta ottaa hyvin asiakkaan toiveet huomioon. Suosittelen lämpimästi!
- My hair
I love hair.fi
- Orkkidea
Onks näist kettää luomui tai sillai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670