Mitäpä on Sonkajärven kommarit mieltä kun teijän Paavo kävi Shotsissa ryyppäilemässä kansan piikkiin, ja pilasi suhteet Itään ja Länteen.
Ärhinmäki
6
249
Vastaukset
- rakkarssoen
niiinn olit nähnä rantaleejonan mussa näet vuan äedin pikkupoejan ee vetele se ennee sun keemalus voemat alakaa olal vähenevää ee liikuta e evveesä eti jokkii toene mies
- perusmies1
Viikonloppu.com | Arhinmäki palaamassa pronssijuhlista hotelille.
- Työläinen2014
perusmies1 kirjoitti:
Viikonloppu.com | Arhinmäki palaamassa pronssijuhlista hotelille.
Onneks se kommari älys lähteä Hallituksesta kansan rahoja tärveemästä
- kaksyks
Onneksi persut ei pääse ikinä hallitukseen.
- käteinen
Ja jyrki-boy jäi tekemään vaikeita päätöksiä ja kantamaan vastuutta. Silloin joskus.
- vaaraarähää
Keput vaan homostelee
ruskeanreijän ritareita kaikki
adoptiolapsia pitää ottaa
jos anuksesta ei ala päätä näkymään
sama homma ruotsissa
olisivat kuolleet sukupuuttoon
ilman pakolaisia kun
ruotsalais ukot vaan homostelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728