Hei,
jos täällä on tulevia/nykyisiä opiskelevia äitejä, niin kannattaa käydä tutustumassa uuteen foorumiin:
opiskelijaaidit.keskustelu.info
Opiskelijoille tarkoitettu suljettu keskustelupalsta
4
100
Vastaukset
- Opiskelijaäidit
Vielä mahtuisi uusia keskustelijoita mukaan! :)
- 12/32
Yleensä kyllä maltetaan käydä koulut loppuun ja ollaan joku vuosi, esim. 5v, töissäkin ennen lapsia.
- jhöjhö
12/32 kirjoitti:
Yleensä kyllä maltetaan käydä koulut loppuun ja ollaan joku vuosi, esim. 5v, töissäkin ennen lapsia.
Olet taas niin väärässä. Yllätys, yllätys työnantaja todellakin arvostaa sitä, että kun siirrytään työelämään, lapset on jo tehty!! No, tuskin sinä olet koskaan edes töissä käynyt.
- 12/32
jhöjhö kirjoitti:
Olet taas niin väärässä. Yllätys, yllätys työnantaja todellakin arvostaa sitä, että kun siirrytään työelämään, lapset on jo tehty!! No, tuskin sinä olet koskaan edes töissä käynyt.
Vasta oli juttua lehdessä, kuinka nuoret naiset tippuvat työelämästä juuri näiden perheasioiden takia. Tutkimuksessa oli aikuisia naisia 20 - 40v.
Työnantaja ei todellakaan arvosta naista olipa hänellä lapsia olemassa tai suunnitteilla. Lapseton nainen kyllä kelpaa, kun ei mene vaivaauunnitelmia puhumaan vaan sanoo "en hanki yhtään penikkaa". Jos oikeasti haluaa olla lapseton, sen parempi. Äiti on aina saikulla kun lapset sairastaa. Lapset sairastaa, koska äiti ei pärjää lasten kanssa ja koko ajan ollaan menossa jossakin passattavana ja stressi päällä.
12/32 äidit ovat tasaisempia ja heillä ei lapset sairasta.
Minä olen työelämässä ollut 17 vuotta ja ulkomaillakin, ja sinä et näköjään yhtään. Olet mt-kuntoutuja eli joku lesta-synnytyskone. Elämäsi on ilotonta sontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319