O: Muistiinpano ja tekstin tiivistys palvelua

@$r3 33e)( 05w3 fff

Oletko kiinnostunut jostain uskonnosta, elämän katsomuksesta tai fiolosofiasta mutta et viitsi lukea aiheesta,. Ystäväsi lähetti sinulle hauskan videopätkän, mutta sinulla ei ole aikaa tutustua siihen, kiinnostavia artikkeleita on vain liikaa, … mitä tehdä  Tässä ratkaisu
informatiiv@gmail.com
Tarjoan muistiinpano palvelua: joka tiivistää tekstin, videon tai äänikirjan lyhyeksi selkeäksi suomenkielisiksi muistiinpanoiksi, josta käy ilmi juoni, pää-opetukset Ja hyviä keskustelu avauksia — ns syvin sisältö tekstistä.
Suomenkielisten materiaalien hinnat:
Artikkeli, blokit, nettisivut, keskustelu ketjut korkeintaan 20 sivua 35€
Kirja pieni korkeintaan 200 sivua 200€
Kirjat pitkät 350€
Kirja sarjat ja maailman katsomukset, uskonnot, filosofiat. Tästä ”aine” 500€ korkeintaan 1200 sivua, jokaista lisä 300 sivua kohden 100€.
”Essee”: Jostain aiheesta 10 lähdettä 1200€, puutuvasta lähteestä alennusta 150 €
Video, äänikirja, radio ohjelmat pienet alle 30min 20€ pitkät 42€ yli 5 tuntiset maratonit 300€
Kokouksen, stand up esityksen, esitelmän, muistiin panoista hinta 73€ plus sisään pääsy maksu
Englanninkieliselle aineistolle 15€ lisämaksu
Lähetä minulle materiaali jonka haluat tiivistettävän. Tai tieto materiaalista ja hankin kopion siitä jotenkin tai käytän valmiita varastojani. Tiivistyksen lisä-hinta ilman materiaalia on materiaalin hinta etsimis maksu 5€. Jos sinulla ei ole tietoa materiaalista vaan vain aihe, niin se käy myös, hankin aiheen pohjalta materiaalia.
Siis tää oli niin kuin alun perin 20 sivua pitkä. ei vaiskaan, Olen itse oppinut. mutta olen käynyt joitain yliopisto kursseja.

0

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        78
        1428
      2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        10
        1358
      3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        74
        1125
      4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        109
        1049
      5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
        Ikävä
        62
        1017
      6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        67
        888
      7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
        Maailman menoa
        250
        846
      8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        63
        825
      9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
        Ikävä
        31
        748
      10. Onko ikävä

Yhtään?
        Ikävä
        46
        686
      Aihe