Suomi vei USA'ta kuin pässiä narussa 0-5, tai oikeastaan lampaita narussa. Buahahaa, kalavelat kuitattiin komeasti.
USAn lätkälampaat
4
114
Vastaukset
- Iso D
Taisi usalla olla huonot dopingit.
USA jäy jyrän alle!!!!!!!
- näino
Usalle oli kova pettymys jäädä ulos finaalista sillä odotukset oli korkealla Vancouverista lähtien ja hyvän alkusarjan jälkeen. Eipä nuo jenkkiläiset sitten oikeen enään syttynyt pronssi peliin. Vaikka selostajat, kommentaattorit, Suomen pelaajat ja jopa USAN päävalmentaja väittivätkin että USA pelasi tosissaan, niin totuus oli että ei ne nyt niin tosissaan pelannut. Muutamat jenkki pelaajat pelasi niin flekmaattisesti että meinas oikeen naurattaa. Mutta ei mitään leijonilta pois, hyvä esitys Suomelta ja mitsku kaulaan! Se nyt vaan oli pointtina että USAn PELAAJIA EI KIINNOSTANUT!!! Eli 6-0 ei kerro koko totuutta.....
Harmi että turnaus oli huomattavasti heikkotasosempi mitä oli esim. Torino ja Vancouver. Ei mun mielestä todellisia huippupelejä ollut kun Venäjä-USA.- näino
Korjaan kirjotusvirheeni eli 5-0 se päätty eikä 6-0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635