ostin uuden samsung xpress M 2070 laaser tulostimen
kun netistä tulostan esim yhden sivun niin aina tulostaa pienen kuvan/teksti niin pientä että en saa selvää, vaikka asetukset ovat koko100% tai 150%
säädöillä ei mitään merkitystä
haluaisin kuvan koko a4
on win 8 ja firefox ja crome
heitänkö romun roskiin ?
ongelma tuloskuksessa
9
112
Vastaukset
Käytä esikatselua. Mitä tarkoitat "säädöillä ei mitään merkitystä"? Minkä säädöillä?
Tulostimen asetuksista täytyy valita oikea paparin koko. Selaimen koon zoomauksella ei ole vaikutusta tulostukseen.
- heitin jo roskiin
ei auta esikatselut siellä ne ovat niin pienellä että ei saa selvää !
siis olen ostanut kaupasta 5moni toimi tulostinta
heittän kaikki roskiin en ala viemään liikeeseen koska ei siellä kukaan auta !
en ikinä enään osta tulostinta
vittu ei mun tartte tulostaa mitään !
tulostakaa te jotka osaatte .piste- ei missään auta !
kukaan ei auta missään !
Kokeilepa tulostaa esim. Wordpad:istä tekstiä.
Wordpad löytyy kohdasta Käynnistä > kaikki ohjelmat > Apuohjelmat > wordpad.
Tai Käynnistä > Apuohjelmat > Wordpad.
Millä selaimella olet kokeillut tulostaa nettisivua?
Kokeile eri selaimella. Jos olet yrittänyt tulostaa Google Chromen kautta niin kokeile tulostaa Internet Explorer:in kautta.
Jos tämäkään ei auta niin varmista että tulostimen asetukset ovat oikein.
Mene tulostimen asetuksiin kohdasta Ohjauspaneeli > Laitteet ja tulostimet. Siellä on kohta tulostimet ja faxit. Jos käytössäsi on Windows XP niin nuo asetukset voivat olla hieman eri paikassa.Tuplaklikkaa tulostimesi kuvaketta. Valitse sitten kohta "Hallitse tulostimesi ominaisuuksia". Sieltä pääset muokkaamaan tulostimen asetuksia kuten esim paperin, värien, tarkkuuden yms asetuksia tulostimesta riippuen.
Kysy toki lisää jos kysyttävää tulee.- hermo jo mennny
win 8 firefox ja crome ei auta
100 paperia roskiin ja 5 konetta !
asetuksita ollaan laitettu isommaksi
joko liian pieni tai liian iso
tekee niin että jos isonnat niin puolet kuvasta on toisessa paperissa- dfhdfhdfh
trolli
- hermo jo mennny
lähetin samsunkille tiukkaa säh postia !
- romuja kaikki
nyt kaikki uudet tulostimet heitetty roskiin !
nyt tuli rauha maahaan ja lähen kaljalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277