Voi tsiisus :( indeksointi?

ukko oppimassa

Ihan jos saisin pienen vinkin mitä kanntaa indeksoida kun se ei ole nyt hansakssa minulla lainkaan.
Nyt kokeilin ja se indeksoi kaiken mahdollisen , esim. kuvat nettisivuilta ja ei lainkaan koneen dataa. Herranjestas sentään.
Haluan vain koneen omia tiedostoja enkä sähköposteja ym. Hyvänen aika kun olen täysi tumpelo.
Tässä nyt opetellaan ihan kantapään kautta. Liian vanha olen söhläämään tämän kanssa mutta pakko opetella kun muutakaan ei voi.
Ihan yksinkertaisesti mitä ruksin.
Kiitän erittäin paljon jos saan jotain neuvoa.

4

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Indeksointia ei tarvita mihinkään. Klikkaa hiiren oikealla napilla vasemmalla sitä windowsin kuvaketta ja sitten avaa windowsin resursinhallinta.
      Klikkaa oikealla sitä levyke C kohdalta ja ominaisuudet.
      Ota valinnat pois indeksoninnin ja pakkauksen kohdalta. Sitten ei tarvi käynnistää koko päivää tietsikkaa.

• 101111

Indeksointi voi olla hyödyllistäkin. Se riippuu ihan käyttäjästä itsestään tarvitseeko sitä vai ei. Ei pidä tuputtaa omia mieltymyksiään muille.

Mikä käyttöjärjestlmä aloittajalla on? Windows7? Windows8?

Seiskassa voit muuttaa hakujen sijaintia indeksointiasetuksien kautta. Se löytyy kun kirjoitat käynnistävalikon hakupalkkiin "inde". Ota pois sijainnit joita et halua indeksoitavan

• ukko oppimassa
        101111 kirjoitti:

Indeksointi voi olla hyödyllistäkin. Se riippuu ihan käyttäjästä itsestään tarvitseeko sitä vai ei. Ei pidä tuputtaa omia mieltymyksiään muille.

Mikä käyttöjärjestlmä aloittajalla on? Windows7? Windows8?

Seiskassa voit muuttaa hakujen sijaintia indeksointiasetuksien kautta. Se löytyy kun kirjoitat käynnistävalikon hakupalkkiin "inde". Ota pois sijainnit joita et halua indeksoitavan

Pistin vain datan. Mutta tekee yhä kaiken mahdollisen kuten varmaan tämänkin käynnin.
        Kyllä tuo käynnistys - sammutus kestää todella kauan kun sen uudestaan käyttöön otin. En hae niin kuin mitään ja ei minua haittaa jos vähän hidas haku onkin.
        Tämä on 7 ja taidan vetää liinat kiinni koko toimnnalta.
        Siinä pitää vissiin pysäyttää seacrh ?

• josetetsi
        ukko oppimassa kirjoitti:

Pistin vain datan. Mutta tekee yhä kaiken mahdollisen kuten varmaan tämänkin käynnin.
        Kyllä tuo käynnistys - sammutus kestää todella kauan kun sen uudestaan käyttöön otin. En hae niin kuin mitään ja ei minua haittaa jos vähän hidas haku onkin.
        Tämä on 7 ja taidan vetää liinat kiinni koko toimnnalta.
        Siinä pitää vissiin pysäyttää seacrh ?

Sammuta palvelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe