Saataisiin kaverilta isohko akvaario, mitat 200cm leveä, korkeus ja syvyys 36,5cm. Tilavuudeksi laskin 266litraa.
Tuota korkeutta oon miettinyt että aika matala?kaverilla joskus ollu kilppari siinä. Ja jos meille otetaan niin kaloja ehdottomasti halutaan.
Millaisia kaloja tuollaiseen olisi hyvä laittaa? Onko tuo akvaarion mataluus este joillekin kaloille? Viihtyykö kalat paremmin korkeammassa akvaariossa?
Tässä paketissa saataisiin kaikki hiekat, kivet ja muut härpäkkeet samalla.
Eli kaipaisin vinkkejä, aloittelija kun oon!!Mitä kaloja kannattaisi laittaa tuon kokoiseen akvaarioon?
Akvaarion koko, mitä laittaisi??
2
172
Vastaukset
- puks
Kiekkokaloja tai lehtikaloja ei noin matalaan altaaseen kannata ottaa. Muuten ei ole kovin paljoa väliä. Kaikki pohjakalat käyvät, jotka mahtuvat litrojen puolesta, samoin melkein kaikki muut kalat. Kiekot ja lehtikset eivät käy korkean muotonsa takia.
- Akvaharrastaja
Ota vaikka joku parvi esim.tetroja, Vaikka intiaanisulkia, neontetroja tai muita (muista tarkistaa että kalat sopivat yhteen vesiarvojen ja lämpötilan suhteen) ja parvi jotain monnisia esim. kupari tai pandamonniset plus joku monni ja joku pääkala.
Esim. tämmönen kalasto: 30 intiaanisulkaa tai neontetraa, yksi paratiisikalaukko,
6-10 kupari tai pandamonnista ja partamonni. :)
Suosittelen myös vierailua Aqua-Web foorumilla, sieltä löytyy aika paljon tietoa kaikista kaloista. Tässä linkki: http://aqua-web.fi/forum/viewforum.php?f=105
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635