se on ettei virolahtelaiset ymmärrä että rahaa tulee rajantakaa,ei haluta palvella rahallakaan koska se on työtä.
niin
7
308
Vastaukset
- KUOLLEENA PARAS.
Ryssät on samanlaisia kun mustalaiset ja poliisit niitten kanssa ei pidä olla missään tekemisissä.kato ukrainan tilannetta niin ymmärrät miksi..ne on sika kansaa maarosvoja.
- kyllä ne valtaa suom
Niin siinnä loppujen lopuksi käy että ryssät valtaa Suomen nythän sitä jo on tehty pidemmän aikaa hiljaa ja hivuttamalla sanokaa mitä sanotte niin Venäläiset tulloo.Minä muutankin Espanjaan en jää niiden kanssa tänne.
- Klamila ulkomailla?
Uskomatonta tuo Virolahdella asuvien junttius...kaikki ovat vähintään serkkuja keskenään, kaikki klamilaa pidemmällä olevat paikat on uhkia... kotkakin on jo käytännössä meilein ulkomailla.
Sitä se tietämättömyys teettää. Eikö Virolahdella ole peruskoulua?
Ps. kun menet 7 tietä kohti pääkaupunkiseutua, et tarvitse passia tai viisumia. Voit siis huoletta ajaa pidemmälle kuin Kotka ...- mina tahto pilluu.
Just joo että kotkaan asti..heh eihän siellä enään muita olekkaan kuin ryssii ja vitun somaleita mölisemässä..
- niinkö
miska the great
- ai se
Vaalimaan kovin luu?
- ,,,,,,,,,,,
kylhän sitä toista uskalletaan henkisesti alistaa yhellä ja toisella tavalla mut fyysinen kiusaamisen viimeistely on aikamoinen sulka hattuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657