Mietinpä tässä naisten mielipidettä siihen, että pitäisikö miesten ajella peppukarvat myös? Ite pidän siitä, että naisella on karvat ajeltu niin pimpasta kuin pepustakin. Nuolen mielelläni kaikki paikat, joten on mukavaa jos on siistitty. Miehetkin saa toki kommentoida.
Alapään karvat
4
476
Vastaukset
- Hra 56.
Ajele poies vaan, itse myös ajanut palleista ja pakaroiden välistä, ja tietysti kainaloista, nyt raikas siisti olo.
- varvasheikki
Mie oon jootunna ajelemmaa jo sennii takkii, ku tuo kulli peijoona ei taho ylettyy karvoloittee yläpuolel vaik on niinku paraatipuku päällä
- peka2
antaa vaan noiden rakkaudenammattilaisten ajella,me normaalit ollaan aika luomuja tai vähän rajattuja,ällöttää noi posliinit.
"Me normaalit" ollaan kyllä kaikki sheivattuja, niin naiset kuin miehetkin !
Tietysti jos ei harrasta seksiä, varsinkaan suuseksiä, niin sitten kait asialla ei ole juurikaan merkitystä.
-----------------------------------------------------...............,,,,,,
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329