Voinko laittaa viisi naarasrottaa n. tämän kokoiseen häkkiin: 100x50x80?:))
Naaras
5
111
Vastaukset
Vähän pieni, etenkin korkeudesta, pohjahan on oikein hyvä. Vaikka 120cm kun olisi korkeutta, niin sitten. Mulla on itellä viisi tyttöä, älyttömän kokoisessa n. 80x50x200cm suuressa, eikä ne oikeasti ihan niin suurtakaan tarvitsisi :D Riippuu tietysti vapaana pidonkin määrästä (ja laumakemioista) minkä kokoisessa rotat viihtyy :)
- rotttttaaaaat
Mulla viisi rottatyttöä L.300cm x K.400cm x S.200cm kokoisessa häkissä, onko sopivan kokoinen?
- Hämmästynyt
rotttttaaaaat kirjoitti:
Mulla viisi rottatyttöä L.300cm x K.400cm x S.200cm kokoisessa häkissä, onko sopivan kokoinen?
Wou, 4 metriä korkee ja noi iso pohja, mulla ei ees riittäis talossa tila saatika korkeus! Jos on ihan oikeasti tuon kokoinen niin ei kyllä tarvia miettiä monta mahtuu
- rotttttaaaaat
Hämmästynyt kirjoitti:
Wou, 4 metriä korkee ja noi iso pohja, mulla ei ees riittäis talossa tila saatika korkeus! Jos on ihan oikeasti tuon kokoinen niin ei kyllä tarvia miettiä monta mahtuu
Juu, kyllähän toikin vie yhden huoneen kokonaan:D
- Rottaharrastelija
Minäkään en kyllä laittais viittä tyttöä tommoseen häkkiin :o
Itselläni on kolme poikaa 120x60x40 häkissä ja tuntuu että sais kyllä olla vähän isompi häkki pituuden ja leveyden suhteen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667