Kerron koko tapahtuman:
Olin ulkoiluttamassa rottia tavalliseen tapaan. Tarjosin niille näkkäriä nakerreltavaksi yms. Sitten, toinen rotistani, Jere, meni hiljaisesti yökkäilen (yleensä se on riehakas pikku pojanpentu) nurkkaa kohti. Tässä vaiheessa aloin jo pelästyä, että jos se tukehtuu! Mutta niin ei käynytkään, vaan se sylki ulos jotain hyvin limaista, ja sen jälkeen tipan jotain ruskeaa. (Tästä päättelin että se oksensi.) 'Oksentamisen' jälkeen se joi paljon vettä ja pesi itseään. Se muuttui takaisin siksi riehuvaksi pikku pojaksi.
Mitä oikein tapahtui? Miten tälläinen voidaan estää? Miksi näin tapahtui? Johtuuko 'oksentaminen' siitä, että Jerellä oli nuhaa?
Rotan oksentaminen
ApuaJaÄkkiä
3
3718
Vastaukset
Rotta ei itse asiassa pysty oksentamaan, mutta ahneina eläiminä ne toisinaan meinaa vetää jotain henkeen ja käy noin. Estää tuskin voi juuri millään.
- ApuaJaÄkkiä
Kiitos :D pelästyin ihan hirveästi...
- pläts
Jep mulla kävi kerran yhdellä ahneella rotalla näin. Veti paahtoleipää väärään kurkkuun. Luulin kanssa että se tukehtuu kun yhtäkkiä jäi paikalleen nuutuneen oloisena ja alkoi kuolaamaan ja pitämään ihmeellistä nytkähtelyä. Se meni onneksi ohi ja kaikki oli hyvin taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667