Haimme turkissa miehelleni oleskelulupaa viime marraskuussa. Nyt tässä päätöstä odotellessa olen lukenut kaikkia juttuja esim. lumeavioliiton epäilystä joka on johtanut sittemmin olekeluluvan epäämiseen. Olemme siis seurustelleet 2 vuotta ja menimme viime lokakuussa naimisiin irakissa. Asuin tuolloin mieheni ja hänen äitinsä kanssa irakissa noin 4 kk. Aikaisemmin asuimme noin puoli vuotta minun asunnolla suomessa kun mies oli laittomasti suomessa. Luin maahanmuuttoviraston sivuja ja siinä oli lueteltu lumeavioliiton epäilyjä ja yks osui aika hyvin kohdallemme. Eli tuo yhteisen kielen puuttuminen. Mies ei osaa suomea eikä englantia ja minä taas en osaa hänen kieltään hyvin. Keskustelemme siis usealla kielellä samaan aikaan. Joskus jopa yhdessä lauseessakin voi olla kahden eri kielen sanoja sekaisin. Tämän me ilmoitimme oleskelulupa hakemuksessa. Tietääkö kukaan, onko mahdollinen epääminen kuinka todennäköistä meidän tilanteessa? Tämä on kaiverrellut mieltä jo pitkään.
oleskeluluvasta
kuurd
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647