En nyt tiedä meneekö oikeaan osioon, mutta toivottavasti täältä löytyy apua... :D
Elikkäs siis, tulin jouluna tilanneeksi vahingossa toisen osan J.R Wardin kirjoittamasta Langenneet enkelit -kirjasarjasta, vaikka piti tilata ensimmäinen osa. Olen netistä koettanut tutkailla, että liittyvätkö tämän sarjan kirjat toisiinsa jotenkin vai ovatko kaikki ikään kuin eri kertomuksia. Sillä mielellä että viitsinkö lukea ensin tuon toisen osan vai pitäisikö tilata ensimmäinen ja lukea se ennen toista osaa.
Onko kenelläkään siis tietoa tästä asiasta? Joku joka olisi lukenut kyseisen sarjan, voisi varmasti vastata. Kiitos :)
Langenneet enkelit -kirjasarja
2
191
Vastaukset
- oikea järjestys
kyllä ne kannattaa lukea järjestyksessä, koska ns. päähenkilö on sama, ja tapahtumat liittyvät myös toisiinsa aikajärjestyksessä. katsoppa esim. bookplussasta, sieltä löytyy aiemmat ja minusta ihan kohtuuhintaan. Luulisin, että kirjastostakin löytyy.
kannattaa lukea myös Wardin mustan tikarin veljeskunta, itse olen tykännyt enemmän siitä. Nekin kirjat kantsii lukea järjestyksessä, koska muuten on ihan pihalla tapahtumista ja henkilöistä.- Kirjatoukkis
Kiitos avusta! :) Ei kai tässä sitten auta kuin alkaa tilailemaan kirjaa :D Ja pitää laittaa korvan taakse tämä Mustan tikarin veljeskunta, ehkä tulen joskus senkin lukeneeksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625