Tervehdys!
Ilmaisia lounaita ei ole olemassa, mutta ilmaisia nettisivuja kyllä! Haen aloittelevaa yritystä/yritystä joilla ei ole vielä nettisivuja. Yritykselle teetän oppilastyönä alusta loppuun kotisivut toivomusten mukaan, ja olen myös valmis päivittämään sivuja jatkossa. Opiskelen Web Designeriksi, joten kuluja ei sinulle aiheudu, ja molemmat hyötyvät!
Ota yhteyttä mikäli kiinnostaa:
GSM: 0452302877
E-mail: ville.harja@hotmail.fi
Ilmaiset nettisivut yrityksellesi opiskelijatyönä!
3
695
Vastaukset
Nostoa! Vielä olisi projekti hakusessa, joten ilmoittaudu tämän viikon aikana ottamalla yhteyttä, niin laitetaan hommat pyörimään! ;)
Kaksi projektia on jo löytynyt, joten kiitän yhteydenotoista!
- Anonyymi
Hei
Minulla on juuri aloitettu yritys Herrala Enterprises ja teen uniikkeja itsetehtyjä neuleita ja klipsuista laukkuja, kravatteja, kukkaroita ja vöitä. Eli siis kierrätys materiaalista uusii käyttöön.
T Anu Herrala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329