Täyskielto maksullisen seksin markkinoinnille internetissä

adressi

6

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seminologi

Sehän on ollut voimassa jo vuodesta 2006. Siitä näkeekin aika hyvin kuinka kannattavaa on tehdä kieltolakeja.

• Seminologi

Joku tutun tyylisesti kirjoittava häiriintynyt yksilö on mellastanut kovin adressin kommentointi-osiossa, saattaapa olla koko adressin alulle laittanut henkilö.

• Koska seksin ostaminen on nykyisen lain mukaan sallittua, pyrkivät jotkut prostituutioon kielteisesti suhtautuvat haittaamaan kaupantekoa kaikin mahdollisin keinoin. Tämä onkin luonut kasan käsittämättömiä lakeja ja järjestyssääntöjä, joiden tarkoituksena ei olekaan mikään muu kuin pyrkiä rajoittamaan prostituutiota.

Siis seksin ostaminen ja myyminen on sallittua, mutta keksimällä muita kaupantekoa jarruttavia sääntöjä pyritään haittaamaan koko alaa, sekä stigmatisoimaan niin ostajat kuin myyjätkin.

• Selma7

Miksi ihmeessä on laillista toisen ihmisen ostaminen ja hyväksikäyttö. Minkälaiset ihmiset ostavat seksiä?
      Ketkä myy seksiä?
      Heikompien hyväksikäyttö kertoo kyllä paljon ihmisestä.

• Mitä tarkoittaa sinun kysymyksessäsi ihmisten ostaminen ja hyväksikäyttö? Liittyykö nämä kysymykset prostituutioon?

Mitä mielestäsi kertoo ihmisestä heikompien hyväksikäyttö? Maailmastahan ei tule koskaan tasa-arvoista kaikkien ihmisten välillä. Aina tulee olemaan ihmisiä joilla on valtaa muiden yli ja jotka tulevat korjaamaan suurimman osan hyvinvoinnista. Koskaan ei varallisuus, valta, hyvinvointi eikä onnellisuus jakaudu tasaisesti kaikkien ihmisten kesken ja kaikki tämä tapahtuu täysin laillisesti.

Prostituutioko sitten on ainoa asia missä toiset myyvät halvalla työpanostaan ja jotkut toiset sitten keräävät makeimmat hedelmät? Ei, ei tosiaan, vaan koko yhteiskunta toimii niin.

• Secondopinion

Miksi ihmeessä on laillista toisen ihmisen ostaminen ja hyväksikäyttö. Minkälaiset ihmiset ostavat parturi-kampaamopalveluita? Ketkä myyvät parturi-kampaamopalveluita?
      Heikompien hyväksikäyttö kertoo kyllä paljon ihmisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe