Moi!
Ketä kiinnostais alkaa lukemaan tällasta 10 v blogia joka siis liittyy eläimiin siis en tätä vielä ole tehnyt tulen vaan kyselemään kiinnostuneita. Siinnä sivussa voi myös tulla jotain muutakin mut pääosin se liittyy vaan eläimiin. Meillä tällä hetkellä on 2 marsua kissa koira ja 2 gerbiiliä♥ Nyt kerron meillä kaikki olleet eläimet niitten nimet lopussa kerron myös hoitoeläimet
- kettuterrieri Jeppe
- 2 kania Poju ja Aapo
- kiinanharjakoira oikealta nimeltään Andy Mckoi miten kirjotetaankaan...
- 5 gerbiiliä Tiuhti Viuhti Bella Myy Jamo
Ja nyt hoitoeläimet
- Bella kani
- sasuki Jasu
Tos oli ne mitkä mä muistan x) Ja kesällä aijon ottaa viellä luontokotiloita.
Eläin blogi! ♥
Eläinblogi?
3
119
Vastaukset
- rohkeasti vaan
No kyllä jotkut varmasti kiinostuu :) varsinkin jos kerrot miten kissa ja koira on tottuneet olemaan keskenään ja leikkivätkö yhdessä. Monilla on se ongelma, että ei juuri uskalla ottaa kissaa koska on jo koira tai toisin päin.
Myös jos viet eläimiä näyttelyihin ja otat niistä videoita ja kuvia, niin se herättää paljon kiinnostusta usein aikuisilla.
Itsellä tosin tärppää kiinnostus blogeihin vasta jos on jokin harvinaisempi, mutta silti tosi haluttu eläin. Esim papukaija, riikinkukko, kettu yms - sasuki???
Mikä eläin on sasuki?
- koira48
Itselläni on 6 koiraa joista 3 on pentuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657