Onko joku kokeillut? Itse olen nyt vajaa vkon kokeillut, TYKKÄÄN! Kivoja taisteluita voi käydä karaokessa ympäri maailmaa, hinta edullinen alle 3 euroo kk, toki voi ottaa myös ilmaisversion mutta se ei ole lainkaan niin hyvä kuin maksuversio. Haastoin jo moniin kappaleisiin osallistujia, hauskaa miten sinne pulpahtaa ympäri maailmaa kisaajia, on Venäjää, Usaa, Latinalaista Amerikkaa jne.
Kantsii kokeilla.
Ja itse tein niin, otin vain 1 kk näin alkuun.
Moni on tätä kehunut netissä ja itse yhdyn kehuujien joukkoon.
Lieneekö paras tämän kaltainen karaokepaikka?
Karaokeparty netissä, mahtava!!!
On kiva ja hyvä
1
250
Vastaukset
- :)))))))))))
Muuten ok, mutta siellä ne kisat on ihan hulluja. Jotkut vaan vaanii niitä pisteitä, eikä oikeasti edes yritä laulaa. Hymisevät vain nuotilleen mikrofoniin yms, että tulis huippu pisteet. Siksi tykkäsin enemmän ilmaisesta karaokeworldcupista, vielä kun se oli ja ilmainen kaikenlisäksi. Harmi, että myytiin tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423