Vai onko vielä edessä?
Onko aamurukous suoritettu?
12
57
Vastaukset
- päivä voi alkaa
On suoritettu. Vuohi on myös uhrattu.
- <d<
Sitä eletäänkin sitten vanhassa liitossa. Meillä uudessa liitossa on yksi kertauhri, Jeesus Kristus. Ei meidän enää tarvitse siis uhrata.
- päivä voi alkaa
Eikö ole kuitenkin parempi uhrata vuohi kuin juoda 2000 vuotta sitten kuolleen juutalaisen verta ja syödä hänen ruumistaan?
- Tehkää samoin !
Kyllä on jo yöllä Rukoilin klo 3. 20 aloin Rukoileen,siihen aikoihin Jumala herättää,olen noussut ja saattanut jopa 1.30 min olla Rukouksessa ja Pyhähenkikin joskus on täyttänyt minut,se on tullut minun Rukousuhriksi,hyvä niin,en valita,käyn paljon asioita läpi,johon haluan Jumalan puuttuvan ja Siunaavan, puhun Jumalani kanssa,jännästi minä saan kokea hänen vastauksen,ainakin niin äärettömän hyvä olla ja Rauha ,että haluaisi maailmaa sykleillä,sitten nukkuun hyvä mieli sisimmässä! Ari
- oi kaisuja
Rukoilkaa lakkaamatta on Raamatun linja.
Ei siellä mistää ammurukoukista puhuta. - Saatria
Suoritettu? Onko rukous teidän mielestänne suoritusta? Miusta ei ole. Siksi en myöskään aseta itselleni sitä, että miun pitäisi säännöllisesti tiettyihin aikoihin rukoilla. Rukoilen silloin kun sille tuntuu.
- synti.
Olet siis laiska.
- Saatria
Myö ollaan jokainen erilaisia ja varmaa on ettei kaikki tavat sovi kaikille. Joku tykkää säännöllisyydestä, onhan siinä puolensa. Joku toinen taas hetkessä olemisesta. Itse en näe sitä laiskuutena. Minnuu jäi vaan kiinnostamaan alkuperäinen kysymys, joka oli asetettu "Onko aamurukous suoritettu?" Miusta pehmeämpi tapa olisi ilmaista onko aamurukous rukoiltu? Vierastan sanaa suoritettu, siitä tulee sellainen pakolla tekemisen olo.. siis miulle..
- synti.
Juu, jokainen rukoilee tavallaan.
Itse en rukoile ollenkaan, koska pidän sitä täysin turhana.
- Saatri
Kyllä mie rukoilen, kuten tuolla aiemmin jo sanoin, mut en säännöllisesti ja harvoin valmiilla rukouksissa. Lähinnä se on sellaista tarinointia Jumalalle, välillä myös tuskastumista ja kiukkua =) Siitä on tullut sellainen mukava tapa itselle enkä mie sitä turhana pie, vaikka tuntuukin sille et vastaukset viipyy turhan pitkään..
Tuo aamurukous on kyllä erittäin hyvä muistaa tehdä. Rukous on kuin akun lataamista. Aamulla, kun sen ottaa tavaksi, niin se parhaiten tulee tehtyä. Rukous tuo sellaisen rauhan sisälle, että sen kanssa on hyvä lähteä päivän töihin.
- Saatria
Varmasti tuo on totta, niin moni sitä on sanonut. Aloittaa aamu rukouksella tai Raamatun lukemisella. Miulle aamut on vaan muutenkin vaikeita. Joskus oon yrittäny aloitella, ottanu vaik jonkun rukouskirjan tai hartauskirjan yöpöydälle, mut sit se taas jää. Iltaihmisenä oon kokeillu myös päivän päättämistä rukoukseen, hartauteen tai Raamatun lukuun, mut ei siitäkään ole säännöllistä vielä tullut. Ehkä joskus vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339