muokkaamaan, kuvaa ei voi lisätä, molemmista päätyy yhteisösivulle. Tein juuri tunnuksen mutta en tosiaan pysty muokkaamaan sitä. Onko muilla ollut samoja ongelmia?
Profiilia ei pysty
5
110
Vastaukset
- tarkkailkaa
Sama vika ollut jo monta kertaa aikaisemminkin. Välillä sitten toimii ja sitten taas ei. Minä-profiilissa paljon muutakin mikä toimii ihan päin sitä kuuluisaa.... Piiloon halutut tiedot pulpahtaa esille jne. joten tarkkana pitää olla jokaisen päivityksen jälkeen.
- helena_72
Mulla aivan sama ongelma :(
- aurora4
Ongelma sama edelleen. Päivityksen jälkeen ei voi poistaa ja ladata kuvia. Ei kiva asia. Toivon,et korjaantuu pian.
- jaahas2
Mulla sama ongelma. Profiilikuvaa ei voi lisätä ja omia tietoja muokata, kun heittää yhteisösivulle. Palautetta laitoin. Saa nyt nähä vastaako edes. Olis mukava jos vika korjattas tässä piakkoin...
Mä laitoin viestiä palautelomakkeen kautta.
Tein profllin ja menin lataa kuvia sinne, tarkoitukseni oli lisätä uusi kuva profiilin, joka ei olisi kasvokuva. Mutta en voinut profiilia enään muokata, ja se kuva jäi profiiliin mitä en halunnut.
Ylläpito poisti tänään onneksi kuvani. Ja nyt voin pitää profiilin auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046