Huudan avuksi Jumalaa! Olen tehnyt väärin, usean kerran vielä. Olen tehnyt väärin itseäni ja lastani kohtaan. Olen alkoholisti. Hyvä Jumala, anna minulle voimaa raitistua! Pelkään ja häpeän ja välillä tahtoisin kuolla. En enää elä elämääni, vaan alkoholi vie minua kohti hautaa.
Hyvä Jumala, anna minulle armoa. Auta minua! Rukoilen nyt taukoamatta ja pyydän turvaa ja tukea.
Jos joku uskova lukee tämän, rukoile puolestani. Pyydän sinultakin apua.
Hyvä Jumala, jos vielä juon, kuolen varmasti siihen paikkaan. Tarvitsen elämänhalua - mutta sitä minulla ei ole. Olen niin sairas juoppo, etten edes kunnioita Jumalan antamaa elämää.
Apua! Huudan apua ja anon armoa. Tänään en juo, mutta tulevaisuudesta en tiedä. Jumala, ota minulta pois tämä riivaus, että tahdon aina juoda. Ota minulta pois tämä viinanhimo!
Olen vasta 39-vuotias nainen, mutta kehoni on jo aivan rikki. Olen tuhonnut itseni enkä ansaitse saada anteeksi. Armoa kuitenkin on, onhan? Voinko saada elämäni takaisin?
Rukoilen tätä kaikkea koko sydämestäni.
Apua! Armoa!
13
108
Vastaukset
- hellari...
Rakas ystävä, Jumala ei ylenkatso sinua vaan tahtoo auttaa. Mitäpä avuton, heikko ihminen voi kui riippua kiinni Kristuksen viitan liepeessä.
Jos mahdollista, niin hakeudu myös hoitoon. Jumalan apu ja armo ei kiellä tarttumasta myös maallisiin tahoihin. Onhan nekin lahjat saatu Jumalalta. Muistetaan sinua nyt tosissaan rukouksissa.- -l-
"Jos mahdollista, niin hakeudu myös hoitoon. Jumalan apu ja armo ei kiellä tarttumasta myös maallisiin tahoihin..."
Ja jos nainen pääsee viinasta eroon, niin kiitetään tottakai Jumalaa, eikä esim. AA:n henkilökuntaa. Eikö näin?
Ai niin, muistetaan myös hehkuttaa että kyseessä oli IHME!
Muistan rukouksin. Jumala on armollinen ja kuulee sydämestä tulleen rukouksen. Rukoilen, että Hän antaisi sinulle voiman päästä kokonaan irti alkoholista. Uskotaan ja luotetaan Herraan. Hänelle on kaikki mahdollista.
- Näin asia on.
Alkoholismi on sairaus ja siihen on apua tarjolla jokaisen kunnna päihde ja mielenterveysyksikössä. Lääkärin ja psykiatrian apua kannattaa myös hakea.
- Pohjamutaa
Kiitos jokaiselle, joka aloitukseeni on vastannut. Kiitos rukouksista ja neuvoista. Putosin polvilleni ja itkin, kun tunsin sen, miten joku jossain yhtyy rukoukseeni ja toivoo minulle armoa.
Varasin nyt heti ajan lääkärille ensi viikoksi. Yksityislääkäri on kallis, mutta nyt tarvitsen apua sekä Jumalalta että juuri näiltä maallisilta tahoilta.
Tuntuu, etten voi saada menneisyyttä anteeksi. Tuntuu, että peli on menetetty. En hallitse juomistani lainkaan. Pelkään, että juon vielä.
Nöyränä painan pääni ja kadun kaikkea tekemääni pahaa. En tahdo enää olla sellainen kuin olen. Tahdon muuttua.
Rukoilkaa puolestani, pyydän yhä! Huudan apua jokaisesta kolkasta, jonne ääneni kantaa.- Palvelija 2
Rukoilen puolestasi.
- Siunausta Sinulle
Aloittajalle;
Älä välitä näistä muutamista ilkeistä kommenteista täällä, he eivät ole Jumalasta, vaan vihollisen joukkoja.
Tuttavallani oli samanlaista alkoholiongelmaa, kuin sinulla. Hän EI mennyt kalliille lääkärille, vaan meni ja sai apunsa A-klinikalta.
Älä suotta sinäkään maksa turhaan kalliita lääkärimaksuja, kun tehokaampaa apua saat A-klinikalta, eikä maksa mitään.
Etsi paikkakuntasi lähin A-klinikka netistä ja käväise siellä, sieltä saat saat heti apua tilanteeseesi.
Siellä on vertaistukiryhmiä ja hoitajia, joilta saat parhaan mahdollisen avun, myös mahdollinen lääkitys annetaan sellaiselle henkilölle , jolle se katsotaan tarpeelliseksi.
Olen varma, että pääset alkoholin kiroista vapaaksi, ennenkaikkea siksi, koska ITSE sitä haluat. Kukaan ei voi auttaa, jos ei itse halua alkosta eroon, mutta kaikki mahdollinen apu tulee sille joka haluaa kuiville alkoholin kiroista.
Rukoilen sinulle voimia Jeesuksen nimessä, Jumala auttaa monella tavalla - Hän on luonut myös A-klinikan, lääkkeet ja vertaistukiryhmät ihmisten avuksi ja kaiken muunkin tässä maailmassa.
- juopponainen
uskova ei tee syntiä, juo esim viinaa. olet helluntalainen, eikös niin. helluntalainen tekee syntiä
- Kiitos Sinulle!
Hyvä että sinä haukut helluntailaiseksi ihmistä joka ei ole helluntailainen vaan on Jumalan kutsussa lähestymässä Jumalaa. Siitä he näkevät ja ymmärtävät että helluntailaisuus on Jumalasta kun sitä pilkataan. Silloin he tulevat helluntaiseurakuntiin. Tällaisia todistuksia olenkin saanut, Kiitos siis sinulle siitä että mainostat helluntailaisuutta. Jatka samaa rataa niin hyvä tulee.
- .hiilihanko
Manalassa tavataan, siellä on parhaat kaverit
- Saman tien kulkenut
Katse oikeaan suuntaan. Jos yritämme jotakin karkuun taakse pälyillen, se ajaa takaa. Kun juoksemme Jumalaa kohti, karistuu vihollinen kannoilta. Ala jo tässä hetkessä kiittää, että Jumala joka sinua kutsuu, kaappaa sinut syliinsä. Jumala on ihmeitä tekevä Jumala. Armo löytyy Jeesuksen sylissä, sitä ei lähetetä jonnekin kauas. Armosta on maksettu kallis hinta Golgatan ristillä. Armon hinnalla ihminen tulee Rakastavan Jumalan lapseksi. Apusi on siinä, että elämäsi Herra vaihtuu. Ihminen joka saa kokea Jumalan rakkautta, osaa vasta sitten rakastaa myös itseään ja läheisiään. Jumala on Jeesuksessa rakastanut sinua aikojen alusta saakka. Etsi tämä Jumalan rakkaus, ja etsiessäsi usko vakaasti että sen löydät. Sillä se mitä etsit etsii jo sinua! Nähdään perillä, Isän sylissä!
- Pohjamutaa
Minä olen juossut karkuun niin pitkään, etten enää jaksa. Kunpa Jumala kaappaisi minut syliinsä pian! En ole luottanut siihen, että Jumala rakastaa minuakin. Nytkin epäilen sitä, häpeän myöntää... En voi uskoa, että joku voisi rakastaa tällaista ihmistä.
Haluan muutosta, haluan taas alkaa elää. Haluan etsiä ja löytää jotain hyvää. - Uskosta Pelastettu
Pohjamutaa kirjoitti:
Minä olen juossut karkuun niin pitkään, etten enää jaksa. Kunpa Jumala kaappaisi minut syliinsä pian! En ole luottanut siihen, että Jumala rakastaa minuakin. Nytkin epäilen sitä, häpeän myöntää... En voi uskoa, että joku voisi rakastaa tällaista ihmistä.
Haluan muutosta, haluan taas alkaa elää. Haluan etsiä ja löytää jotain hyvää.Sano Jeesukselle Kristukselle ääneesi:
"Jeesus Kristus, Jumalan Poika! Tässä minä olen. Ota minut tällaisena ja annan syntini anteeksi. Pelasta minut niin että minä pelastun. Tee minusta armosta pelastettu Jumalan lapsi, uusi luomus."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349