Ilman pitkiä jaaritteluja, tiedehän ei pysty selittämään, mitä loppujen lopuksi tapahtuu ihmisen nukkuessa.
Oletteko miettineet miksi nukumme kolmasosan elämästämme?
Käymmekö ehkä kotona? (tämä skepojen riemuksi:)
Ja jos oletetaan, että saat kokea yhteyden toisiin avaruusolentoihin,
haluaisitko sen tapahtuvan
mieluummin valvetilassa kuin unitilassa?
Ufokontaktit unessa
13
174
Vastaukset
- ei hyvää päivää
No huh huh.
- zxczxczxczxc
"mitä loppujen lopuksi "
Tuo on niin iso lause ettei kukaan ihminen tiedä mitä se on. Tuskin 42.
Haaveilla saa mitä tahtoo, mutta eikö ihmisille ole tyypillistä että omalla järjellä koetetaan ymmärtää asioita? - ET666
Tietenkin kohtaisin mielelläni noita 'toispaikkakuntlaisia' valvetilassa niin, että voisin muistaa kaiken ja ehkäpä videoida tapahtuman.
Näkeehän sitä kuolleita tuttaviakin unessa, suurinpiirtein samannäköisinä kuin olivat eläissään, mutta eihän se tarkoita tietenkään että nämä eläisivät.
Joskus unessa olen käyttänyt perunalaatikkkoa lentovälineenä.Tuumin tässä sitä, että kontaktit unen aikana, olisivat "pehmeä lasku" mahd tuleviin livekontakteihin.
Ikäänkuin valmistelua.
Varsinkin herkimmille ihmisille.
Tietoisuudentila muuttuu, valvemaailman rajoitukset eivät päde unessa.
Yhteyksien saaminen helpottuu.
Olen itse saanut unen aikana tietoa ja viestejä, jotka ovat poikkeuksetta toteutuneet ja pitäneet paikkansa.- Tokio-Kalifornia 8.5
Maanjäristykset ilmaoitetaan ennakkoon unitilassa.
- Unitilan kertomaa
Jo mahdollista, välttäkää matkustamasta Kalifornian rannikolle ja Tokioon. Tämä onkin helpopo tehtävä suurimmalle osalle suomalaisista.
- 99,naintinain
millaisen yhteyden? Pelkästää pään sisällä tapahtuvaa en haluisi ainaskaa valvetilassa kokee, ku sit voisi luulla et se johtuu jostai ihan muusta..
Tietoisuuden tasolla, mutta eri kuin päivätietoisuus.
Kyllähän sitä sieltä pään sisältä kovasti sielunkin "asuinsijaa" on kaiveltu, sitä löytämättä.
Aivot ovat koneisto, jota käytämme. Sitä voisi kutsua helppona esimerkkinä vaikka instrumentiksi.- 99,naintinain
must olisi ajatuksellisesti turvallisempaa nähdä kenen kanssa olisin yhteydessä, ku sitten mä tietäisin mistä se yhteys tulis :) Tuota aivot on ku kone jota käytämme, nii sitä mä en oikein oo koskaa tajunnu… siis jos se on jokin ”kone”, niin sen käyttämisee tarvitaa kuitenkin aivoi, ku aivotta ei voi käyttää konetta. . tällöin olisi kahdet aivot, sielun omat aivot ja ne kehon aivot. Kummalla sitä sitten oikeest ajatellaan niinku nyt?
Onhan niitä jokainen nähnyt, niitä "aivottomia koneenkäyttäjiä" :)
Korkeampi tietoisuudentila ei, niin olen ymmärtänyt, koskaan estä näkemistä millään tavalla.
Elikkä ei missään pimeydessä kuljeta ja vaan kuulla ääniä.- 99,naintinain
...joku nähny mutki jumittuneen koneen ees :D
Korkeempaa tietoisuuden tilaan en oo onnistunu pääseen, vaikka meditaatiota joskus kokeilut. Sitä kautta sitä kai helpointe pääsis..
Jos vielä niin kävisi, niin valvetilassa, kuten ennenkin, mutta ainoastaan omin ehdoin, muussa tapauksessa ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421