mä luulin että te rakastatte mua...?
Mitä kukaa ei muista mua täällä
14
72
Vastaukset
- TeH mies24v
http://www.youtube.com/watch?v=LNBjMRvOB5M
Go West, life is peaceful in there....this is our destiny, vai pitäskö sanoa go south, to our promise land, where there is so much place...?Tuosta kappaleesta on myös hengellinen versio. Itselläni on se suomenkielisenä. YouTubesta löytyi englanniksi. Upea kappale.
http://www.youtube.com/watch?v=KMTmZKotTYw- TeH mies24v
uusi.luomus kirjoitti:
Tuosta kappaleesta on myös hengellinen versio. Itselläni on se suomenkielisenä. YouTubesta löytyi englanniksi. Upea kappale.
http://www.youtube.com/watch?v=KMTmZKotTYwtuo oli se hengellinen versio...
- TeH mies24v
uusi.luomus kirjoitti:
Tuosta kappaleesta on myös hengellinen versio. Itselläni on se suomenkielisenä. YouTubesta löytyi englanniksi. Upea kappale.
http://www.youtube.com/watch?v=KMTmZKotTYwkuunteli muute mielenkiintose kalevi lehtise jonku jutu netistä, mielenkiintosesti se sano että jumalan sydämee sattu kaikki mitä jeesukselle tehtii ja se että naulat mitkä iski jeesukseen ni iski jumalan sydämeen...? Jumala tiesi kaiken ennalta jo enne luomista, vaikka jeesus joutu kärsii ihmise takia ni mitä sitte, ne monet muut ihmiset jotka ei joudu "kuolemaan" ja ilomieli kärsii samankaltaista rangaistusta enemmä tai vähemmä, ni miksi jumala kärsi?
eihä jeesus voinu jäädä kuolema valtaa tai tämän maailma alkeisvoimie valtaa? miksi "jumalan sydämeen" ku kuitenki maksaa tuhansia kertoja takasi saada noi ihmiset itelle, mukaan lukien lyödä pään poikki saatanalta, harjotus vastustajalta jumalan silmissä...?
jeesushan olis voinu puhaltaa peli poikki mikä kerta niiku raamatussa sanotaan vai etkö luule et voisin pyytää isääni, hän heti lähettäs 12 legioonaa enkeleitä, missään vaiheessa Jeesus ei ollu vaarassa Jumalan Poikana, ei missään, eli Isä jumala ei missään vaiheessa joutunu antaa Poikaansa kuolemaa niiku Abraham teki, abraham olis joutunu antaa poikasa iisain kuolemaan, pois helvettiin Jumalan takia, Sitä ei Jumala millonkaa joutunu tekee - Teh mies24v
TeH mies24v kirjoitti:
kuunteli muute mielenkiintose kalevi lehtise jonku jutu netistä, mielenkiintosesti se sano että jumalan sydämee sattu kaikki mitä jeesukselle tehtii ja se että naulat mitkä iski jeesukseen ni iski jumalan sydämeen...? Jumala tiesi kaiken ennalta jo enne luomista, vaikka jeesus joutu kärsii ihmise takia ni mitä sitte, ne monet muut ihmiset jotka ei joudu "kuolemaan" ja ilomieli kärsii samankaltaista rangaistusta enemmä tai vähemmä, ni miksi jumala kärsi?
eihä jeesus voinu jäädä kuolema valtaa tai tämän maailma alkeisvoimie valtaa? miksi "jumalan sydämeen" ku kuitenki maksaa tuhansia kertoja takasi saada noi ihmiset itelle, mukaan lukien lyödä pään poikki saatanalta, harjotus vastustajalta jumalan silmissä...?
jeesushan olis voinu puhaltaa peli poikki mikä kerta niiku raamatussa sanotaan vai etkö luule et voisin pyytää isääni, hän heti lähettäs 12 legioonaa enkeleitä, missään vaiheessa Jeesus ei ollu vaarassa Jumalan Poikana, ei missään, eli Isä jumala ei missään vaiheessa joutunu antaa Poikaansa kuolemaa niiku Abraham teki, abraham olis joutunu antaa poikasa iisain kuolemaan, pois helvettiin Jumalan takia, Sitä ei Jumala millonkaa joutunu tekeeminä olisi jumala tehny saman homman, ku ottaa huomioon kuin rehellisiä monet ihmiset on, tuntisi itteni aika kusipääksi jos en mitää niiide ihmiste vuoksi tekis, ja kuitenkaa en käytännössä menetä mitäää... ja mukaan lukien kerta heitolla lyödä mun luodulta saatanalta peli poikki...jos en olis tehny mitää ni olisi joko kusipää tai b välinpitämätön...että se siitä ja sen jaloudesta, se kai se jolla suurin valta on ni on suurin vastuuki....
- TeH mies24v
Teh mies24v kirjoitti:
minä olisi jumala tehny saman homman, ku ottaa huomioon kuin rehellisiä monet ihmiset on, tuntisi itteni aika kusipääksi jos en mitää niiide ihmiste vuoksi tekis, ja kuitenkaa en käytännössä menetä mitäää... ja mukaan lukien kerta heitolla lyödä mun luodulta saatanalta peli poikki...jos en olis tehny mitää ni olisi joko kusipää tai b välinpitämätön...että se siitä ja sen jaloudesta, se kai se jolla suurin valta on ni on suurin vastuuki....
ja mikä se semmone rakkaus on joka luulee at kaiken saa ilma uhrauksia? jokaine naine ja mies sen tietää että pitää uhrata et saa,pitää kattoa läpi sormie toise heikkouksia, ja jos me ollaa jumala kuvia, ni olis aika köyhä jumala jonka kuvia me ollaa joka ei mitää uhraa, vaikka oliski meidät tehny...
TeH mies24v kirjoitti:
kuunteli muute mielenkiintose kalevi lehtise jonku jutu netistä, mielenkiintosesti se sano että jumalan sydämee sattu kaikki mitä jeesukselle tehtii ja se että naulat mitkä iski jeesukseen ni iski jumalan sydämeen...? Jumala tiesi kaiken ennalta jo enne luomista, vaikka jeesus joutu kärsii ihmise takia ni mitä sitte, ne monet muut ihmiset jotka ei joudu "kuolemaan" ja ilomieli kärsii samankaltaista rangaistusta enemmä tai vähemmä, ni miksi jumala kärsi?
jeesushan olis voinu puhaltaa peli poikki mikä kerta niiku raamatussa sanotaan vai etkö luule et voisin pyytää isääni, hän heti lähettäs 12 legioonaa enkeleitä, missään vaiheessa Jeesus ei ollu vaarassa Jumalan Poikana, ei missään, eli Isä jumala ei missään vaiheessa joutunu antaa Poikaansa kuolemaa niiku Abraham teki, abraham olis joutunu antaa poikasa iisain kuolemaan, pois helvettiin Jumalan takia, Sitä ei Jumala millonkaa joutunu tekeeTuo Aabrahamin kuuliaisuus Jumalalle on itseäni paljon puhutellut. Aabraham luotti todella paljon Jumalaan - uskoi jopa että Jumala voisi herättää Iisakin kuolleista takaisin.
- äly ja moraali
uusi.luomus kirjoitti:
Tuo Aabrahamin kuuliaisuus Jumalalle on itseäni paljon puhutellut. Aabraham luotti todella paljon Jumalaan - uskoi jopa että Jumala voisi herättää Iisakin kuolleista takaisin.
Onneksi nykyään pidettäisiin rikoksena, jos hullu isä uhraisi poikansa jumalalle.
Mutta päästään pipit uskovaiset eivät näe uhrausaikeissa mitään vikaa, vaan ihailevat lapsenmurhaan valmista Aabrahamia. - TeH mies24v
uusi.luomus kirjoitti:
Tuo Aabrahamin kuuliaisuus Jumalalle on itseäni paljon puhutellut. Aabraham luotti todella paljon Jumalaan - uskoi jopa että Jumala voisi herättää Iisakin kuolleista takaisin.
mikset vastaa mitä kysyn, mitä Jumalalla oli menettetävää ku anto jeesuksen uhrautua meidän puolesta, vastaa tai ole hiljaa
- TeH mies24v
uusi.luomus kirjoitti:
vastaa oikein kysymyksen pääaiheiseen eitkä vaan napsi sivu osia millä kirjottaa, tiedät mitä tarkoti tolla, vastaa suoraa siihen tai älä vastaa ollenkaan...luulis uskova oleva edes rehelline ja vastais rehellisesti suoraan kysymykseen, mitä jumala menetti ku anto jeesuksen kuolla ihmisten puolesta, ja lue mitä kirjotin aikasemmi...
nyt sillä ei oo munaa kirjottaa mitää takas, pelkurit on aina pelkureita... äly ja moraali kirjoitti:
Onneksi nykyään pidettäisiin rikoksena, jos hullu isä uhraisi poikansa jumalalle.
Mutta päästään pipit uskovaiset eivät näe uhrausaikeissa mitään vikaa, vaan ihailevat lapsenmurhaan valmista Aabrahamia.Suosittelen lukemaan Raamattua :)
Tuossahan Jumala koetteli Aabrahamin uskoa. Aabraham oli saanut Jumalalta lupauksen, että Iisakista tulee suuri kansa. Aabraham sai suuren siunauksen tästä uskollisuudestaan.TeH mies24v kirjoitti:
vastaa oikein kysymyksen pääaiheiseen eitkä vaan napsi sivu osia millä kirjottaa, tiedät mitä tarkoti tolla, vastaa suoraa siihen tai älä vastaa ollenkaan...luulis uskova oleva edes rehelline ja vastais rehellisesti suoraan kysymykseen, mitä jumala menetti ku anto jeesuksen kuolla ihmisten puolesta, ja lue mitä kirjotin aikasemmi...
nyt sillä ei oo munaa kirjottaa mitää takas, pelkurit on aina pelkureita...Sori. Jäi huomaamatta, että sinulla oli siinä kysymys, johon odotit vastausta. Lopullisestihan Jumala ei menettänyt mitään. Kuitenkin uhraus oli suuri. Jeesus luopui taivaan kirkkaudesta - nöyrtyi enkeleitäkin alemmaksi ja tuli ihmiseksi maailmaan. Alistui pilkattavaksi. Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet (Jes 53:3). Meillä ei ole käsitystä, mitä oli kantaa koko maailman ja kaikkina aikoina tehdyt synnit. Ainakin se tuskan määrä oli suuri. Jeesus rukoili Getsemanen puutarhassa ja hikipisarat olivat kuin verta. Joku asiantuntija on sanonut, että äärimmäisessä tuskassa saattaa olla mahdollista, että hikoilee verta – se on kuitenkin todella harvinaista. Häntä ruoskittiin verille ja ristinkuolema on hidasta tukehtumiskuolemaa. Luulen, että näistä kärsimyksistä suurin oli kuitenkin se henkinen kärsimys. Meillä ei ole käsitystä, mitä on kantaa koko maailman synnit. Jumala kärsi Jeesuksessa tämän kaiken. Saitko vastauksen?
- TeH mies24v
uusi.luomus kirjoitti:
Sori. Jäi huomaamatta, että sinulla oli siinä kysymys, johon odotit vastausta. Lopullisestihan Jumala ei menettänyt mitään. Kuitenkin uhraus oli suuri. Jeesus luopui taivaan kirkkaudesta - nöyrtyi enkeleitäkin alemmaksi ja tuli ihmiseksi maailmaan. Alistui pilkattavaksi. Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet (Jes 53:3). Meillä ei ole käsitystä, mitä oli kantaa koko maailman ja kaikkina aikoina tehdyt synnit. Ainakin se tuskan määrä oli suuri. Jeesus rukoili Getsemanen puutarhassa ja hikipisarat olivat kuin verta. Joku asiantuntija on sanonut, että äärimmäisessä tuskassa saattaa olla mahdollista, että hikoilee verta – se on kuitenkin todella harvinaista. Häntä ruoskittiin verille ja ristinkuolema on hidasta tukehtumiskuolemaa. Luulen, että näistä kärsimyksistä suurin oli kuitenkin se henkinen kärsimys. Meillä ei ole käsitystä, mitä on kantaa koko maailman synnit. Jumala kärsi Jeesuksessa tämän kaiken. Saitko vastauksen?
niin jumala ei menettänyt mitään, ainoastaan teki sen jonka vastuuntuntone olento tekee, kahdesta syystä, a saatanan haastaminen b ihminen, kaiken maailmankaikkkeuden keskus ja jumalan ajattelun keskus, näin ollen puhumine jumala uhraamisesta ja ja menettämisestä on puhasta paskaa, ja kalevi lehtinen juuri menetti kasvonsa mun edessä...
kyllä mäki antasi mun koiralle mahdollisuude päästä ruokakupille jos se on liian sokea ettei sitä löydä, sehän on mun koira, ja jos naapuri joka sokaisi sen nauraa vaa vieres, olisi aika kusipää että antasi sen koira kuolla nälkään...
- TeH mies24v
I AM THE LAW!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349