yamahan 125dt käynnistyy kyllä,mut ei lämmettyään taho kestää kierroksia.tulpas ei vikaa,oisko puola hajalla.pyörä on varmaan 80luvulta.
käyntiongelma
1
184
Vastaukset
noissa oli tulppa ongelmia, pitää antaa käydä paikoillaan niin pitkään että ryypyn voi kääntää kokonaan pois ja jää käymään tyhjäkäyntiä 1200r/min. Ryypyllä muistaakseni siellä 3000r/min tietämissä. Jos lähtee RYYPPY PÄÄLLÄ ajamaan tulpan keskielektrodi katkeaa (ngk-xx9xx) eikä käy kuumana vaan sammuu. Jos käyttää muita (champion, bosch) saattaa mäntään sulaa reikä ulkonevien tulpan kärkien takia.
Uusi tulppa tarkista oikea kärkiväli ja käytä kunnolla lämpimäksi.
Tarkista myös polttoainehanan kunto niissa oli myös ongelmia, ei antanut riittävästi polttoainetta likaantumisen/tukkeentumisen takia. Jos tankki ruosteessa on hanakin todennäköisesti tukossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706