Aika vaikea neuvotteluasetelma kun abbas ei edes tunnusta että Israel on Juutalaisvaltio.
http://mobile.jpost.com/web/root31.html
Aika vaikea neuvotteluasetelma
68
243
Vastaukset
Sinähän niiden neuvottelujen perään itkit?
- Etkö
muuhun pysty.
Taitaa olla vaikea paikka kts:lle kun noin mouruaa. Vaikea siitä syystä etteivät kts:n palestiinalaiset suostu edes neuvottelemaan selkeistä asioista.
Miten voi edes neuvotella jos ei tunnusta toista osapuolta.
Eivät he sitä haluakaan.
Luulisi jo sokean Reetan huomaavan mikä noilla arabeilla on tarkoitus.
Mutta täälläkin on sellaisia umpimielisiä etteivät tajua noin yksinkertaista asiaa.
- katso777
Lopunajat on vasta, kun jehovan todistajat tai muut areiolaiset tulevat valta uskonnoksi maailmaan ja heistä nousee peto. Vain heistä voi nousta antikristus
- Porvoolainen
totuusonvoittaja kirjoitti:
Lopunajat on vasta, kun jehovan todistajat tai muut areiolaiset tulevat valta uskonnoksi maailmaan ja heistä nousee peto. Vain heistä voi nousta antikristus
uskomattoman mielisairasta hihhulitekstiä toi sanamiehen mongerrus. Ei mikää ihme, että siri lähdössä lätkimään, kuka nyt moista imbesilliä jaksaisi. Kuten täällä porvoossa on kuultu...
Porvoolainen kirjoitti:
uskomattoman mielisairasta hihhulitekstiä toi sanamiehen mongerrus. Ei mikää ihme, että siri lähdössä lätkimään, kuka nyt moista imbesilliä jaksaisi. Kuten täällä porvoossa on kuultu...
Taas teidän tietotoimisto laulaa. Mene jo taas paikkakunnat ja Porvoo keskusteluun laittamaan viesti. Voin vain sanoa että olet väärässä
- mikä on AIHE ?
totuusonvoittaja11.3.2014 00:13
Lopunajat on vasta, kun jeh----------------------
Opettele Sanamies
PYSYMÄÄN AIHEESSA.
Tämän palstan otsikkona on
JUUTALAISUUS,
jo haluut puhua jehovalaisista niin
osoite on totaalisesti VÄÄRÄ.
Sun suunnistustaitosi on niiin huono
et varmaan eksyt kotonasikin
ja löydät ittes vaatekomerosta kun olet keittiöön menossa. - Vaikea Tapaus==>
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Taas teidän tietotoimisto laulaa. Mene jo taas paikkakunnat ja Porvoo keskusteluun laittamaan viesti. Voin vain sanoa että olet väärässä
totuusvoittaaaina12.3.2014 00:180 SULJE
Taas teidän tietotoimisto laulaa---------
totuusonvoittaja11.3.2014 00:130 SULJE
Lopunajat on vasta, kun jeh------------
siis kukahan segoilee --taas?
Sulla taitaa olla vakava
*persoonallisushäiriö*,
MultinikkiSanamiesArtokn jne jne
Sekoilet kirjoituksissasi,
teet avauksia yhdellä nikillä ja tuut vastailemaan itselles
toisella rekatulla nikillä joka kuitenkin on kaikki samaa
skitsofreenista Multipersoona Sanamiestä. - Muista Hengitellä
jehovan todistajat tai muut areiolaiset tulevat valta uskonnoksi maailmaan ***
Tämä on siis Sanamiehen Suuri PELKO?
voi kamalan kamaluus :D
Älä pidättele hengitystäsi sitä odotellessasi kuitenkaan,....
Taidat olla aika heikossa hapessa muutenkin... Muista Hengitellä kirjoitti:
Taidat olla aika heikossa hapessa muutenkin...Vain areoilaisista voi nousta antikristus
- Porvoolainen
No ei kai sulla muuta mahdollisuutta olekkaan kuin kiistää kun näköjään et tiedä kaikkea.
Ei se siri sulle kaikkea kerro mitä aikoo tehdä. Häpeää sitä kovasti kun oot niin sylkeä pärskivän fanaattinen noissa Israel ja jaffa-appelsiini hihhuloinneissas. - Antti Ristus
Vain areoilaisista voi nousta antikristus
totuusvoittaaaina12.3.2014 15:39
Vain areoilaisista voi nousta antikristus
Noh, mikäs on tuuliviiri-Sanamiehen seuraava arwaus ? Porvoolainen kirjoitti:
No ei kai sulla muuta mahdollisuutta olekkaan kuin kiistää kun näköjään et tiedä kaikkea.
Ei se siri sulle kaikkea kerro mitä aikoo tehdä. Häpeää sitä kovasti kun oot niin sylkeä pärskivän fanaattinen noissa Israel ja jaffa-appelsiini hihhuloinneissas.Jos se vain sopii arvoisiile jehovan todistajille jätetään perhe asiat pois keskusteluista kunei kuulu tänne. Niille on omat paikat missä sinä voit purkaa perheasioitasi
Porvoolainen kirjoitti:
Päätä nyt jo onko se lähdössä tai onko jo lähtenyt.
Väität aina eripäin ja siksi olet väärässä- x-porvoolainen
Jos se vain sopii arvoisiile jehovan todistajille jätetään perhe asiat pois keskusteluista kunei kuulu tänne. Niille on omat paikat missä sinä voit purkaa perheasioitasi
Hmm. Sinun perheasioitasi tuossa näköjään kosketeltiin ja sitä, että siri on sinut jättämässä siksi että olet hihhuli.
x-porvoolainen kirjoitti:
Hmm. Sinun perheasioitasi tuossa näköjään kosketeltiin ja sitä, että siri on sinut jättämässä siksi että olet hihhuli.
Ei ole jättämässä. Ja minun perheasiat ei tänne kuulu että paina jo kalloosi se kusipää jehovan todistaja. Ja sinun perheasiat ei minua kiinnosta, kun ette lapsiakaan kasta
Tuossa videossa teidän gudu hakkaa päähänsä järkeä tiiliskivellä tee sinä samoin
Ja uusi tapa jakaa siellä vartiotorni lehtiä
https://www.youtube.com/watch?v=EZl5rt9OC7c
Россия Глазами Американцев 2 Приколы из России Обновл- asioista tietävä
Ei ole jättämässä. Ja minun perheasiat ei tänne kuulu että paina jo kalloosi se kusipää jehovan todistaja. Ja sinun perheasiat ei minua kiinnosta, kun ette lapsiakaan kasta
Tuossa videossa teidän gudu hakkaa päähänsä järkeä tiiliskivellä tee sinä samoin
Ja uusi tapa jakaa siellä vartiotorni lehtiä
https://www.youtube.com/watch?v=EZl5rt9OC7c
Россия Глазами Американцев 2 Приколы из России ОбновлKyllä ne kuuluvat, itsehän sirin olet netissä puheeksi ottanut ja kaupungilla kuulee asioista tietäviltä lisää. Nyt kun siis tilanne on se, että siri on lähdössä kälppimään kyllästyneenä tuohon sairaaseen hihhulismiis ja siihen että olet nykyään kuin pystyyn nostettu sika, niin nämä asiat kuuluvat tottakai tänne, että hieman selventävät minkälainen lurjus oikeasti olet.
Olet vuosia kirjoitellut tänne näitä mielisairaita tekstejäsi, yleensä massapostauksina. Välillä uhkaillut muita "verilirisee"-uhkailuilla, välillä olet ollut bannissa kun olet uhkaillut ja herjaillut muita. Tällainen sinä sanamies olet. mikä on AIHE ? kirjoitti:
Opettele Sanamies
PYSYMÄÄN AIHEESSA.
JUUTALAISUUS,
ja löydät ittes vaatekomerosta kun olet keittiöön menossa.Sinhän tänne väärää asiaa tuot.
Pysy alkuperäisessä keskustelussa äläkä toisten perhe asioissa älä ole kateelinen jos sinulla ei ole perhettä laisinkaanMuista Hengitellä kirjoitti:
Taidat olla aika heikossa hapessa muutenkin...Ne ovat minulle kaikki suuri pelko, jotka kieltävät Jeesuksen kuten jehovan todistajat ja muut areoilaiset
- xznbwrdfgbcz
Ne ovat minulle kaikki suuri pelko, jotka kieltävät Jeesuksen kuten jehovan todistajat ja muut areoilaiset
Pitäisiköhän teidän,arvon herrat tai rouvat,siirtyä jollekin otsikoltaan sopivammalle foorumille mättämään toisianne off-topiceista?
Liittyykö debattinne juutalaiseen uskontoon/judaismiin? Mikäli mielestänne liittyy,olisi todella mielenkiintoista lukea perustelu. Joten?
Eikö palstoja löydy? Suosittelisin tutustumaan tarkemmin Suomi24:n tarjontaan,tämän palstan aihe on juutalaisuus,eivät muut uskontokunnat,tai kansainvälinen politiikka,saati sitten henkilökohtaisten riitojen selvittäminen.
Jooko? - paljastuit ,taas
totuusvoittaaaina15.3.2014 00:49
Koska sinä olet samalla nikillä kirjoittanut?------
noh..tsekkaillaas...SINÄ, Sanamies siis kirjoittelet tässäkin ketjussa
kahdella eri nikillä :D
totuusonvoittaja10.3.2014 20:14
Aika vaikea neuvotteluasetelma kun abbas ei edes tunnusta että Israel on Juutalaisvaltio.----
sitten=>
totuusvoittaaaina12.3.2014 00:18
Taas teidän tietotoimisto laulaa. -----
Kyllä googlaamalla näkee että
kummatkin nikit on Sanamiehen sivupersonia :D - Arto=r.u.n.k.a.r.i
totuusonvoittaja15.3.2014 00:520 SULJE
Koska olen ottanut?
sinun laisesi hihhuli ei sai naista laisinkaan että vedä vaan käteen r.u.n.k.a.r.i------
ojjojjj,
KRISTITTY ja jopa
AMK:n käynyt
ATK/IT/tiedotusalan AMMATTILAINENhan se siinä?
eikä osaa tumputtajaa edes OIKEIN kirjoittaa? LOL
:D hehhehh, ei mene läpi sinun valhettelut koulutuksistasi ja
työtehtävistäsi ,
ethän osaa edes oikeinkirjoitusta :D - IMO:ei yhtään
xznbwrdfgbcz kirjoitti:
Pitäisiköhän teidän,arvon herrat tai rouvat,siirtyä jollekin otsikoltaan sopivammalle foorumille mättämään toisianne off-topiceista?
Liittyykö debattinne juutalaiseen uskontoon/judaismiin? Mikäli mielestänne liittyy,olisi todella mielenkiintoista lukea perustelu. Joten?
Eikö palstoja löydy? Suosittelisin tutustumaan tarkemmin Suomi24:n tarjontaan,tämän palstan aihe on juutalaisuus,eivät muut uskontokunnat,tai kansainvälinen politiikka,saati sitten henkilökohtaisten riitojen selvittäminen.
Jooko?Liittyykö debattinne juutalaiseen uskontoon/judaismiin?---
kerrohan nyt, Sanamies? - multinikki-persoonat
http://www.suomi24.fi/yhteisö/totuusvoittaaaina
http://goo.gl/Mxack6
sama kotisivu nkyy jäbillä olevan. - Shalom
IMO:ei yhtään kirjoitti:
Liittyykö debattinne juutalaiseen uskontoon/judaismiin?---
kerrohan nyt, Sanamies?Tällä sivustolla ei ole juutalaisuuden kanssa mitään tekemistä.Tämä on judeofobiaisten (juutalais kammoisten) sivusto,saavat kertoa mikä kaikki paha on juutalaisten syytä.JONKA OVAT OMASSA HARHAISESSA PIENESSÄ PÄÄSSÄÄN KEHITTÄNEET,tai lukeneet uus natsien sivuilta.
- skitsoa menoa
multinikki-persoonat kirjoitti:
http://www.suomi24.fi/yhteisö/totuusvoittaaaina
http://goo.gl/Mxack6
sama kotisivu nkyy jäbillä olevan.Sanamiehen Sivupersoonat skrivaa ahkerasti netissä.
Aina ne ei edes tiedä toistensa kirjoituksistakaan,
vaan Arto kummastelee,
*kuka tuollaista sanoo*--vaikka oma sivupersoonansa on
sen kirjautuneena kirjoittanut.
Joten hyvin paha persoonallisuushäiriö hänellä.
Kirjaimellisesti:siitä miehestä on moneksi.
Paha vaan että ne sivupersoonat segoileee. - pilkka pois
Arto=r.u.n.k.a.r.i kirjoitti:
totuusonvoittaja15.3.2014 00:520 SULJE
Koska olen ottanut?
sinun laisesi hihhuli ei sai naista laisinkaan että vedä vaan käteen r.u.n.k.a.r.i------
ojjojjj,
KRISTITTY ja jopa
AMK:n käynyt
ATK/IT/tiedotusalan AMMATTILAINENhan se siinä?
eikä osaa tumputtajaa edes OIKEIN kirjoittaa? LOL
:D hehhehh, ei mene läpi sinun valhettelut koulutuksistasi ja
työtehtävistäsi ,
ethän osaa edes oikeinkirjoitusta :DEi osaa Sanamies oikeinkirjoitusta
koska hänellä on paha dyslexia ja hahmotushäiriöitä.
Ei pilkan aihe ollenkaan.
Vammaisten pilkkaaminen ei ole kristillistä lainkaan. pilkka pois kirjoitti:
Ei osaa Sanamies oikeinkirjoitusta
Vammaisten pilkkaaminen ei ole kristillistä lainkaan.Kuka täällä on herjannut ja pilkannut toista osapuolta???
Ei muut kuin jehovan todistajatxznbwrdfgbcz kirjoitti:
Jooko?Minä olin kyllä asiassa, mutta nämä jehovan todistajat tulevat aina minun keskusteluni sotkemaan ja tuovat minun perheeni tänne. He saivat jopa vaimoni faceboolin alas
- lue OTSIKKO
Kuka täällä on herjannut ja pilkannut toista osapuolta???
Ei muut kuin jehovan todistajatEi osaa Sanamies oikeinkirjoitusta
Vammaisten pilkkaaminen ei ole kristillistä lainkaan.///////
Tämä on juutalaisuus-palsta kuitenkin..
Sanamiehen kompassi on rikki kun luulee olevansa jahvelaisuus-palstalla?
juutalaisuus ja jahvelaisuus on IHAN ERI PALSTAT - Sanis herjas
Kuka täällä on herjannut ja pilkannut toista osapuolta???
Ei muut kuin jehovan todistajattotuusvoittaaaina17.3.2014 01:19
Kuka täällä on herjannut ja pilkannut toista osapuolta???--------------------
Sanamies nimitteli Suomen Naispresidenttiä
*huorahaloseksi* - hörps.glgg-glugg
Minä olin kyllä asiassa, mutta nämä jehovan todistajat tulevat aina minun keskusteluni sotkemaan ja tuovat minun perheeni tänne. He saivat jopa vaimoni faceboolin alas
He saivat jopa vaimoni faceboolin alas---------------------
heheh, ja oot sitten AMK:n käynyt
ATK/IT/tiedotusalan ammattilainen,
joka ei osaa edes FB-suoja-asetuksia vaimolleen laittaa?
Satuja kertoilet taas,
ei sua kukaan enää usko.
eikä vainoa.
Vai *faceboolin*---
on tainnu booli maistua Sanamiehelle... - väärä saitti hänellä
Minä olin kyllä asiassa, mutta nämä jehovan todistajat tulevat aina minun keskusteluni sotkemaan ja tuovat minun perheeni tänne. He saivat jopa vaimoni faceboolin alas
totuusonvoittaja17.3.2014 01:22
Lopunajat on vasta, kun jehovan todistajat-------------------
Kun ketjua lukee, näkee että
*totuusvoittaaaina* aloitti mongertaa jotain ihme todistajista,
ihan off topic'ia papparainen pukkaa koko ajan... - Artsut ™
Sanis herjas kirjoitti:
totuusvoittaaaina17.3.2014 01:19
Kuka täällä on herjannut ja pilkannut toista osapuolta???--------------------
Sanamies nimitteli Suomen Naispresidenttiä
*huorahaloseksi*äitiihhhh...
nii-i ....Sanis se aloitti :D - vanhanaapurisi
Itsehän sinä olet perheesi tänne tuonut näihin keskusteluihin. Jossain keskusteluissa kerroit kuinka et saanut suomesta naista niin kävit ostamassa naisen aasiasta. No kyllähän sen arvaa kun kuvaasi katsoo, että tuollainen pystyyn nostettu sika ei naista saa ja tämä nykyinenkin on lähdössä ja on siitä puhutkin täällä Porvoossa. Mutta ei ilmeisesti vielä sinulle. Mietihän vielä kerran miksi vaimosi Facebook ei sinun mielestäsi toimi niin alkaa totuus pikkuhiljaa valjeta :)
Tuolla alemmassa ketjussa todella alhaisesti iloitset norjan massamurhista ja vedät hihhulimaiseen tyyliisi jumalasi siihen mukaan. Täytyy todeta, että vain mielisairas ihminen kykenee tuottamaan tuollaista tekstiä kuin se on.
Nämä kaikki on postattu porvooseen kristillisille ja borealiksen lukuisiin osoitteisiin tänne Porvooseen ihan vain informatiivisessä mielessä. hörps.glgg-glugg kirjoitti:
He saivat jopa vaimoni faceboolin alas---------------------
heheh, ja oot sitten AMK:n käynyt
ATK/IT/tiedotusalan ammattilainen,
joka ei osaa edes FB-suoja-asetuksia vaimolleen laittaa?
Satuja kertoilet taas,
ei sua kukaan enää usko.
eikä vainoa.
Vai *faceboolin*---
on tainnu booli maistua Sanamiehelle...Kuka on se teidän gudu joka väitti olevan yliopisto tutkinto? Ja sanoi osaavansa Kreikkaa. Mutta kaikki oli valetta. Jehovan todistajilla on valetta kaikki, mutta minulla ei
vanhanaapurisi kirjoitti:
Itsehän sinä olet perheesi tänne tuonut näihin keskusteluihin. Jossain keskusteluissa kerroit kuinka et saanut suomesta naista niin kävit ostamassa naisen aasiasta. No kyllähän sen arvaa kun kuvaasi katsoo, että tuollainen pystyyn nostettu sika ei naista saa ja tämä nykyinenkin on lähdössä ja on siitä puhutkin täällä Porvoossa. Mutta ei ilmeisesti vielä sinulle. Mietihän vielä kerran miksi vaimosi Facebook ei sinun mielestäsi toimi niin alkaa totuus pikkuhiljaa valjeta :)
Tuolla alemmassa ketjussa todella alhaisesti iloitset norjan massamurhista ja vedät hihhulimaiseen tyyliisi jumalasi siihen mukaan. Täytyy todeta, että vain mielisairas ihminen kykenee tuottamaan tuollaista tekstiä kuin se on.
Nämä kaikki on postattu porvooseen kristillisille ja borealiksen lukuisiin osoitteisiin tänne Porvooseen ihan vain informatiivisessä mielessä.Minä en ole tuonut!!! Näytä paikka missä minun perheeni on näissä keskusteluissa
- kerron iskälle ja
Artsut ™ kirjoitti:
äitiihhhh...
nii-i ....Sanis se aloitti :Dmutsii, Sanis aloitti ja kiusaa taaaaass...
- Raimo Raitis
Minä en ole tuonut!!! Näytä paikka missä minun perheeni on näissä keskusteluissa
Usein olet Suoli24-palstoilla kertoillut keksimiäsi tarinoita koulutuksestasi,
työpaikastasi ja perheestäsi.
Kertonut olet jopa puhelinnumerosi ja osoitteesi, ja
Ylläpito on viestejäsi poistellut
ns.*hiki hatussa*
kun ne sellaisten yhteystietojen kertominen on S24-sääntöjen vastaisia...
Sull on niin monta nikkiä ja Sivupersoonaa täällä netissä
ettet rassukka taida tietää itsekään,
mitä ne sun Sivupersoonat sinusta täällä kertoilevat?
Älä juota niitä enää vaan
pane korkki kiini.
Öisin ne yleensä, ihan kirjautuneina täällä horisevat sun perheesi asioista
nämä Sivupersoonasi, ja kaikilla näkyy olevan yhteys samaan
Sanamiehen kotisivuun... - totuus on voittaja
Raimo Raitis kirjoitti:
Usein olet Suoli24-palstoilla kertoillut keksimiäsi tarinoita koulutuksestasi,
työpaikastasi ja perheestäsi.
Kertonut olet jopa puhelinnumerosi ja osoitteesi, ja
Ylläpito on viestejäsi poistellut
ns.*hiki hatussa*
kun ne sellaisten yhteystietojen kertominen on S24-sääntöjen vastaisia...
Sull on niin monta nikkiä ja Sivupersoonaa täällä netissä
ettet rassukka taida tietää itsekään,
mitä ne sun Sivupersoonat sinusta täällä kertoilevat?
Älä juota niitä enää vaan
pane korkki kiini.
Öisin ne yleensä, ihan kirjautuneina täällä horisevat sun perheesi asioista
nämä Sivupersoonasi, ja kaikilla näkyy olevan yhteys samaan
Sanamiehen kotisivuun...KOSKA??????
Laita poju faktat esiin - sivustaseuraajamies
Minä en ole tuonut!!! Näytä paikka missä minun perheeni on näissä keskusteluissa
Älä sanamies sönkötä. Itse olet kuule tuonut perheesi nettiin, mistä täällä muuten tiedettäisiin niin yksityiskohtaisesti kaikkea asunpaikastasi, työpaikastasi, jopa vaimosi nimestä alkaen. Tottakai sitten kun itse olet jutut aloittanut niin näköjään ihan naapureitasi myöten tietävät asiasi.
Joten jos syyllistä haet niin katso peiliin, sieltä se idiootti syyllinen tuijottaa sinua takaisin. - 20.3.-14
totuus on voittaja kirjoitti:
KOSKA??????
Laita poju faktat esiintotuus on voittaja19.3.2014 00:38
KOSKA??????
Laita poju faktat esiin------------------
googlaamalla ne netistä löytyy.
JOS nyt ketään Sanamiehen perhe-ja mt-ongelmat kiinnostaa,
google kertoo ne kyllä. 20.3.-14 kirjoitti:
totuus on voittaja19.3.2014 00:38
KOSKA??????
Laita poju faktat esiin------------------
googlaamalla ne netistä löytyy.
JOS nyt ketään Sanamiehen perhe-ja mt-ongelmat kiinnostaa,
google kertoo ne kyllä.Kerro missä ei löydy googlella eikä yahoolla ei muullakaan
sivustaseuraajamies kirjoitti:
Älä sanamies sönkötä. Itse olet kuule tuonut perheesi nettiin, mistä täällä muuten tiedettäisiin niin yksityiskohtaisesti kaikkea asunpaikastasi, työpaikastasi, jopa vaimosi nimestä alkaen. Tottakai sitten kun itse olet jutut aloittanut niin näköjään ihan naapureitasi myöten tietävät asiasi.
Joten jos syyllistä haet niin katso peiliin, sieltä se idiootti syyllinen tuijottaa sinua takaisin.En ole. Te olette ne onkineet
- atk-asiantuntija
En ole. Te olette ne onkineet
Sinä ne oot aluperin tuonut, jos oot itse laittanut tiedot nettiin non niitä lupa käyttää
- Seurasivusta
Porvoolainen kirjoitti:
Ei se siri sulle kaikkea kerro mitä aikoo tehdä. Häpeää sitä kovasti kun oot niin sylkeä pärskivän fanaattinen noissa Israel ja jaffa-appelsiini hihhuloinneissas.Kyllä Siiri varma kertonut mitä aio tehdä. Koska hän lähte kun sanamies ei kunnioitetaan avioliitosta.
Sanamies paljon käytä aika nettissa mutta vaikea kun täytyy neuvottele tai keskustella. Paljon tietä uskon asiasta ja Ramattusta mutta .......
Pelasta perheesi
Linnut laula tänne asti että poikakin lähte.
Katso itsesi sanamies, alkaa vaan harhaile.
Herätys Olet nyt yksin. - Lissilude
En ole. Te olette ne onkineet
totuusvoittaaaina/sanamies on todellakin laittanut kaiken nettiin,
perhevalokuviaan myöten.
_Luulisi _AMK:n suorittaneen ,(profiilinsa mukaan)==>
ATK/IT/tiedotusalan ammattilaisen ymmärtävän
että
netistä löyty hänen kuvansa ja perhetietonsa
jotka hän ITSE on sinne laittanut.????
Kuka muu niitä sinne olisi laittanut, mitä?
-ei voi netistä 'onkia' hääkuvaa Sanamiehestä
ellei hän itse sitä ole omalle sivulleen laittanut.
Kaiken kansan netissä töllisteltävänä Balilla ja Kerimäen kirkolla...
Möhömahoineen kaikkineen... totuusonvoittaja kirjoitti:
Kotisivun olemassa olo ei ole asioiden tänne tuontia
Lissilude kirjoitti:
totuusvoittaaaina/sanamies on todellakin laittanut kaiken nettiin,
perhevalokuviaan myöten.
_Luulisi _AMK:n suorittaneen ,(profiilinsa mukaan)==>
ATK/IT/tiedotusalan ammattilaisen ymmärtävän
että
netistä löyty hänen kuvansa ja perhetietonsa
jotka hän ITSE on sinne laittanut.????
Kuka muu niitä sinne olisi laittanut, mitä?
-ei voi netistä 'onkia' hääkuvaa Sanamiehestä
ellei hän itse sitä ole omalle sivulleen laittanut.
Kaiken kansan netissä töllisteltävänä Balilla ja Kerimäen kirkolla...
Möhömahoineen kaikkineen...Koska Jehovan todistajilta saa nähdä heidän koulutus tiedot?
Kiinnostaa vain heidän jotka tekivät u.m käännökset- Jumala tietä kaiken
Kotisivun olemassa olo ei ole asioiden tänne tuontia
Itse joka kirjoittanut kaikki kotisivusi joka jokaisen ihminen voi lukea. Nyt sinä laitat rikosilmoitus joka syytät vaimosi. Vaimosi kommentit on taas eri. Vaara ilmoitus poliisille on rangaistusta. Ymmärrätkö siitä. Jumala tietä kaiken ....
mikä on AIHE ? kirjoitti:
Opettele Sanamies
PYSYMÄÄN AIHEESSA.
JUUTALAISUUS,
ja löydät ittes vaatekomerosta kun olet keittiöön menossa.Sinä kuulemma eksyt pakastimen ja uunin välillä. välillä sinä poltat kätesi uunissa kun luulit pakastimeksi ja ja jäädytät kun luulit uunia pakastimeksi
vanhanaapurisi kirjoitti:
Nämä kaikki on postattu porvooseen kristillisille ja borealiksen lukuisiin osoitteisiin tänne Porvooseen ihan vain informatiivisessä mielessä.Näytähän lääkärin lausunto
- 1,4.2014
Sinä kuulemma eksyt pakastimen ja uunin välillä. välillä sinä poltat kätesi uunissa kun luulit pakastimeksi ja ja jäädytät kun luulit uunia pakastimeksi
Ja sinä kuulema ukkomiehenä kattelit veraita naisia
ja muijas suuttui siitä ja hakee eroa.
johan joku sua varotteli-TÄÄLLÄKIN_kun ihastelit niitä vieraita misuja
ja ihastelit videoita ,miten kauniita naisia ne onkaan...
Jeesus varottaa Raamatussa ettei pidä vieraita naisia hekumallisesti tsiigaileman..
olisit vaan lukenut Raamattua enempi....
oot pöljempi kuin luulinkaan. - sinkku vuoan
Näytähän lääkärin lausunto
pölijä out, ei siihe tarvihe muuta ko kahtoo sinu viestejäis netisä.
ihan sekopeä.
ee oo ollunna lääkitys kohillaa sinulla aekoihi. - En ole sanamies
sinkku vuoan kirjoitti:
pölijä out, ei siihe tarvihe muuta ko kahtoo sinu viestejäis netisä.
ihan sekopeä.
ee oo ollunna lääkitys kohillaa sinulla aekoihi.Kysymys ylläpidolle,onko tämä ketju sääntöjenne mukainen.
- naapurin mies
Lopeta sanamies se kaljan tissuttelu ja roskaruuan syönti, olet lihonut kuin sika. Kuinka se vaimosi edes kehtaa katsoa tommoista läskimoosesta.
Lopeta myös toi jatkuva netissä roikkuminen, nytkin kello kävi jo melkein 2 yöllä kun noita idioottijupinoitasi vielä postailit. Lähde mieluummin iltaisin lenkille, että saat ne 50 ylimääräistä kiloa sulatettua ympäriltäsi. - oikea tieto oli
totuusvoittaaaina12.3.2014 00:18
Taas teidän tietotoimisto laulaa. Mene jo taas paikkakunnat ja Porvoo keskusteluun laittamaan viesti. Voin vain sanoa että olet väärässä------------
Nyt Sanamies itse kertoo kotisivullaan että vaimo lähti ja hakee avioeroa. - lähti se
Päätä nyt jo onko se lähdössä tai onko jo lähtenyt.
Väität aina eripäin ja siksi olet väärässätotuusonvoittaja13.3.2014 00:01
Päätä nyt jo onko se lähdössä tai onko jo lähtenyt.----------------
rikosilmoituksessasi sanot
että lähtenyt on. - välittömästi= 8v..
**
Joku nyt tietenkin jo kysyy, että miksi menet ulkomaalaisen kanssa aina naimisiin? Vastauksen voi antaa asiaan suomalaiset naiset, jotka kiertävät aina minut 50m. Säteeltä.
Minusta ei yksikään suomalainen nainen eikä muun maalainenkaan ole koskaan halunnut olla minun kanssani missään yhteydessä, ettei varmasti ex-vaimonikaan halunut kuin hyöty tarkoituksessa. Kun hän oli kaiken mahdolliset asiat saanut Suomessa järjestettyä ja minun rahani ja luottotietoni meni.
Hän välittömästi haki yksipuolisesti eroa ja muutti pois. **
http://www.artonissi.fi/103692842#comments
http://prntscr.com/361r96 - lähtipäs-päs
välittömästi= 8v.. kirjoitti:
**
Joku nyt tietenkin jo kysyy, että miksi menet ulkomaalaisen kanssa aina naimisiin? Vastauksen voi antaa asiaan suomalaiset naiset, jotka kiertävät aina minut 50m. Säteeltä.
Minusta ei yksikään suomalainen nainen eikä muun maalainenkaan ole koskaan halunnut olla minun kanssani missään yhteydessä, ettei varmasti ex-vaimonikaan halunut kuin hyöty tarkoituksessa. Kun hän oli kaiken mahdolliset asiat saanut Suomessa järjestettyä ja minun rahani ja luottotietoni meni.
Hän välittömästi haki yksipuolisesti eroa ja muutti pois. **
http://www.artonissi.fi/103692842#comments
http://prntscr.com/361r96joo naapuri ties parenminn...
- juutalaisperhe?
En ole sanamies kirjoitti:
Kysymys ylläpidolle,onko tämä ketju sääntöjenne mukainen.
Onkos tämä sanamiehen perhe ortodoksi- vai tavallinen juutalaisperhe?
Palstan otsikkohan on juutalaisuus...??
- Israelin ystävä
Sehän muistuttaa sitä kuviota kun suomen valkoiset teurastivat tuhansia työläisiä ns.vapaussodassa. Kuten useat tutkijat ovat todenneet, etunenässä arvostettu historioitsija Heikki Ylikangas, teloituksille ei ollut muuta perustetta kuin valkoisten verenhimo. Esimerkiksi Tampereen taisteluissa menetti henkensä satoja työläisiä heidän antautuessaan vangiksi.
Ei teurastanut vaan surmasi maanpettureita missä on Ukraina nyt ja on ollut kun siellä voitti neuvostomieliset punaiset kommunistit 1918????
- H.Ylikangas
Ei teurastanut vaan surmasi maanpettureita missä on Ukraina nyt ja on ollut kun siellä voitti neuvostomieliset punaiset kommunistit 1918????
Tampereen taisteluissa n.96 vuotta sitten kuoli noin 2 000 punaista, joista yli puolet oli teloitettuja vankeja. Vangit teloitettiin ilman tuomiota ja se teki teloituksista laittomia.
Valkoiset menettivät Tampereen taisteluissa n.900 miestä kaatuneina. Kaikki kaupungissa olleet venäläiset, n.250 miestä teloitettiin, jälleen ilman tuomiota vain valkoisten verenhimon vuoksi. Ruotsalainen prikaati menetti taisteluissa kaatuneina n.80 miestä.
Jos ainoastaan taisteluissa kaatuneet lasketaan niin kumpikin puoli menetti suurinpiirtein yhtä paljon. Mutta kun lasketaan taistelujen jälkeen se historiallinen tosiasia että valkoiset teloittivat ilman tuomiota laittomasti n.1000 miestä ja naista tekee se punaisten menetykset paljon suuremmaksi.
Tämä kirjoittamani on historiallinen tosiasia ja joka tämän tutkimuksiin perustuvan tiedon yrittää kiistää ei tiedä mistä puhuu. H.Ylikangas kirjoitti:
Tampereen taisteluissa n.96 vuotta sitten kuoli noin 2 000 punaista, joista yli puolet oli teloitettuja vankeja. Vangit teloitettiin ilman tuomiota ja se teki teloituksista laittomia.
Valkoiset menettivät Tampereen taisteluissa n.900 miestä kaatuneina. Kaikki kaupungissa olleet venäläiset, n.250 miestä teloitettiin, jälleen ilman tuomiota vain valkoisten verenhimon vuoksi. Ruotsalainen prikaati menetti taisteluissa kaatuneina n.80 miestä.
Jos ainoastaan taisteluissa kaatuneet lasketaan niin kumpikin puoli menetti suurinpiirtein yhtä paljon. Mutta kun lasketaan taistelujen jälkeen se historiallinen tosiasia että valkoiset teloittivat ilman tuomiota laittomasti n.1000 miestä ja naista tekee se punaisten menetykset paljon suuremmaksi.
Tämä kirjoittamani on historiallinen tosiasia ja joka tämän tutkimuksiin perustuvan tiedon yrittää kiistää ei tiedä mistä puhuu.Kyseessä oli Suomen itsenäisyys taistelu. Kuinka olisi käynyt jos petturit olisi jätetty elämään? Vastaus: Olisimme menettäneet itsenäisyytemme ja olleet osa neuvostoliittoa aina 1990 luvulle asti samaan aikaan mihin Eesti ja muut balttian maat
- höpöä
Eihän Israel olekkaan juutalaisvaltio. Miksi pitäisi väittää moista. Israelissahan on monia uskontoja.
- höpöä sanamies
Ja mitä toi tärähtänyt monipersoona höpöttää ettei ole itse laittanut tietoja omasta perheestään nettiin. Perhe-ja matkakuvia myöten on mainostanut mustaa postimyyntiakkaansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329