Olen vuosikymmenet pilkannut pyhää henkeä. Onko minulla enää mitään toivoa pelastua vai onko peli jo menetetty kokonaan?
Onko viel mahdollisuuksia
12
123
Vastaukset
Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä Hepr 6:4
Jos me näet teemme syntiä ehdoin tahdoin, senkin jälkeen, kun olemme oppineet tuntemaan totuuden, ei ole enää mitään uhria syntiemme sovitukseksi. Hep.10:26,
näistä jakeista voit peilata mikä on suhteensi Jeesuksen armon osallisuuteen.
Peri aatteessa ei ole menetetty,kos on kaipaus,ja kyselet,koska ristin juurelle voi aina katuva tulla,olisi paikallaan kekustella uskovan kanssa,seväksi mitä on todella tapahtunut,hän voi rukoilla yhdessä syntie anteeksi antamista.
EX-PilkkajaSinulle kuuluu Raamatun lupaus ja Jeesuksen sanat: "Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos." (Joh 6:37).
- -..-
" Sinulle kuuluu Raamatun lupaus ja Jeesuksen sanat: "Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos."
Evankeliumi Matteuksen mukaan 12
30. Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
31. Sentähden minä sanon teille:
jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
Miten uusi luomus selität tuon R-kohdan ?
Mutta kysymys kuuluukin, ONKO ap tehnyt synnin jota ei anteeksi anneta ?
" Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä Hepr 6:4"
Ei ap kertonut, että hän olisi ollut uskossa ja tullut luopioksi! Heillehän tuo paikka on annettu. -..- kirjoitti:
" Sinulle kuuluu Raamatun lupaus ja Jeesuksen sanat: "Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos."
Evankeliumi Matteuksen mukaan 12
30. Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
31. Sentähden minä sanon teille:
jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
Miten uusi luomus selität tuon R-kohdan ?
Mutta kysymys kuuluukin, ONKO ap tehnyt synnin jota ei anteeksi anneta ?
" Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä Hepr 6:4"
Ei ap kertonut, että hän olisi ollut uskossa ja tullut luopioksi! Heillehän tuo paikka on annettu."Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä.." (Joh 6:44).
Syntinen ihminen ei luontaisesti tulisi Jumalan tykö, jos Jumala ei Häntä ensin vetäisi. Siksi tästä voi vetää myös sen johtopäätöksen, että jos henkilö tulee Jeesuksen tykö, niin häntä on aivan varmasti vedetty Jumalan puolelta. Eikö niin?
Jos ihmisellä ei olisi mahdollisuus pelastukseen, niin ei Jumala häntä enää vetäisi puoleensa. En tiedä, keskustelenko tässä yhden vai useamman henkilön kanssa.
- Paavo VS
Et tule selviytymään. Joudut suoraan ikuiseen HELVETTIIN.
- Adios .. HEH HEH HEH
Ei mitään mahdollisuutta.
- jaikalii
Sinun täytyy päättää yksi tärkeä asia. Uskotko sinä kaikki Raamatun Sanat Jumalan Sanoiksi? Jumalan Sana on Totuus. Jos uskot Jumalan Sanan, se toimii elämässäsi. Jumalan Sana sydämessäsi tekee sen mitä varten Jumala on sen sinulle lähettänyt. Jumalan Sana on lähetetty nostamaan, kantamaan ja pelastamaan syntisiä ihmisiä. Sana pelastaa sen uskovan ja sen vastaan ottavan ihmisen. Otatko siis Jumalan Sanan sydämeesi asumaan?
Jeesus puhui vain sitä mitä Hän sai Isältä kuulla. Hän välitti Sanan, Jumalan totuuden, taivaasta. Jumalan Sana on luova Sana koska se on elävä Sana. Elävä luova Sana saa aikaan jotakin. Jeesus ja Isä sanoo meille kaikille: "Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos." (Joh 6:37).
Kun sinä siis tulet Jeesuksen luokse ja uskot tämän Jeesuksen Sanan omalle kohdallesi ja pidät siitä kiinni uskossa Sanaan tuntui miltä tuntui, sinulle tapahtuu niin kuin Jeesus on sanonut. Sinä saat jäädä Jeesuksen luokse. Jeesus ei koskaan hylkää sinua.
Raamattu todistaa että Jeesus on Herra. Herran luona on runsas lunastus ja anteeksiantamus ja armo. Itse asiassa Herra Jeesus Kristus on tullut sinulle ja minulle pelastukseksi, lunastukseksi, vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi. Hänessä sinulla ja minulla on kaikki mitä me tarvitsemme Jumalan lapseuteen ja sitten elämiseen Jumalan yhteydessä pelastettuina Jumalan lapsina. Hänessä Jumalan on antanut armonsa joka kantaa perille asti. "Pankaa siis täysi toivonne siihen armoon jota teille tarjotaan Jeesuksen Kristuksen ilmestymisessä" (1 Piet 1:13).
http://www.jaikal.se/48683132
http://www.jaikal.se/48683125
http://www.jaikal.se/48683146- jaikalii
Lisäisin vielä tämän:
Raamattu todistaa että me pelastumme Jumalan Voimasta uskon kautta (1 Piet 1:5, 2 Piet 3:15). Jumalan Sana on Jumalan (luomis) Voima (2 Piet 3:5, Psalmi 33:6 ). Kristus Jeesus on Jumalan Sana ja Jumalan Voima (Joh 1:1,14, 1 Kor 1:24).
Tämä Voima on meille pelastukseksi (Apt 13:47, Room 1:16, Heb 9:28). Me pelastumme Jumalan Sanan Hengen Voimasta kun uskomme Sanan ja pidämme siitä kiinni. Sanassa/Sana on pelastava luova Jumalan Voima.
- et vielä paatunut
Kyllä jos vielä koet pahuutesi. Nyt lopeta rienaaminen ja pakene Jeesuksen Kristuksen turviin.
- älä nyt hyvä ihminen
Älä vaan hihhuliksi ala. Ole vaan "normaali" ihminen ja elä edes jotenkuten ihmisiksi, se siitä.
- jaikalii
"Normaali" ihminen määrittyy sen mukaan keneltä kysytään.
Jos kysyt alkoholistilta minkälainen ihminen on normaali ihminen, hän sanoo että se, joka juo viinaa joka päivä, se on normaali ihminen. Alkkiksen mielestä siis alkkis on normaali. Jos taas kysyt raivoraittiilta ihmiseltä kuka on normaali ihminen, hän sanoo että raittiit elämäntavat omaava raitis ihminen on normaali. Ateistin mielestä ateisti ja ateistisen elämänkatsomuksen omaava ihminen on normaali ihminen. Ja uskovan mielestä tietysti uskova on normaali ihminen.
Kuka sitten määrittelee normaalin ihmisen auktoriteetilla ja lopullisesti?
Se tekee tietenkin Hän joka on yläpuolella kaiken ja kaikkien.
Room 9:5 "heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!" - joo o
jaikalii kirjoitti:
"Normaali" ihminen määrittyy sen mukaan keneltä kysytään.
Jos kysyt alkoholistilta minkälainen ihminen on normaali ihminen, hän sanoo että se, joka juo viinaa joka päivä, se on normaali ihminen. Alkkiksen mielestä siis alkkis on normaali. Jos taas kysyt raivoraittiilta ihmiseltä kuka on normaali ihminen, hän sanoo että raittiit elämäntavat omaava raitis ihminen on normaali. Ateistin mielestä ateisti ja ateistisen elämänkatsomuksen omaava ihminen on normaali ihminen. Ja uskovan mielestä tietysti uskova on normaali ihminen.
Kuka sitten määrittelee normaalin ihmisen auktoriteetilla ja lopullisesti?
Se tekee tietenkin Hän joka on yläpuolella kaiken ja kaikkien.
Room 9:5 "heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!"Alku on täysin totta, mutta tuo loppu satuilu, huh hei, aivot narikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423