Onko siellä? Minkälaisia? Hinnat ja palvelut? Kertokaatten. Aion muuttaa Lahteen tai Heinolaan lähiaikoina. Onko Heinolassa olenkaan hieromoita? Ne ovatten MS-taudin takia minulle tarpeen. Ne tytöt saavat ainakin Keravalla minut eloon.
Thaihierontaa Lahdessa tai Heinolassa?
2
369
Vastaukset
- Se entraa kuntoon
Lahden hieromokatuja ovat etelästä päin Rautatien- ja Vesijärvenkatujen alkupäät, ja Vesijärvenkadun loppupää pohjoisessa. Lännessäpäin Hämeen valtatie Sopenkorven kaupunginosassa sekä Hollolan puolella ainakin yksi. Idässä on keskittymä Karjalan- ja Lounaankaduilla. Yhteensä Lahesta löytyy noin 15 eri thaihieromoa. Heinolasta en tiedä. Reumaattisena henkilönä suosittelen Sinulle neurologisen MS-aivosairauden takia helpottavaa hierontaa, niin thai kuin muuta.
- Telve tuloo! Bom
Kun kysyit thaihierontaa, on sitä monta paikkaa LAHDESSA ainakin. Parhaat ovat kirjoitusten mukaan oliko Bangkok Puistokatu 5, Into Lounaankatu 7 ja Phuuakau Karjalankatu 37. Hyvää matkaa sinne! Ja terveyttä ja parantumista Sinulle, rakas! Tämän kirjoitti thaihierojattaren ystävätärtulkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595