Ostimme 90-luvun taitteessa rakennetun omakotitalon, joka on Kotiviiri -merkkinen valmistalo. Kotiviiristä tiedän ainoastaan sen, että oli yksi talovalmistajista 90-luvulla, mutta laman myötä kaatui, kuten moni muukin talofirma.
Onko kenelläkään kokemuksia Kotiviiri-talosta? Minkä laatuinen talo on ollut, mihin voisi verrata (Älvsby/Kastelli/Jukka)? Onko jotain tyyppiongelmia näissä taloissa? Kaikesta tiedosta olen kiitollinen, utelias kun olen ja netistä ei mitään tietoja Kotiviiristä löydy.
Kokemuksia KOTIVIIRI -omakotitalosta
4
1007
Vastaukset
- puurimpulat
1990 vuoden taloissa tuskin on 3 kertaiset kaasutäytteiset ikkunat ja seinien, ulko-ovien ja yläpohjan u-arvot selvästi huonompia kuin uusissa taloissa. Myöskin iv koneessa ei ole välttämättä lämmöntalteenottoa tai se on huono verratuna nykylaitteiden 80%:iin.
Puutaloissa yleisesti on ulkomaalia uusittava ja voi olla laho ja home ongelmia. - Vanha kansa
Nykyisissä uusissa taloissakin on ne molemmat laho ja homeongelmat. Varsinkin jos talo valmistajan halvimmasta päästä.
Meikäläinen asuu Herrala talossa rakennetu just 90-. Hyvin tehty ja nou rroblem jo 24 vuotta. Ai niin, lisäks lämpöpumppu asenettu v 2007, muuten on alkuperäinen. - Talollinen
Asumme kotiviiritalossa joka rakennettu -90. Talo lämpenee sähköllä ja vuosikulutus 13500kwh LTO:ta ei ole. eikä tarvita.
- Anonyymi
asumme 91 valmistuneessa koti viiri talossa hyvä paketti ruukin katto laitettiin viisi vuotta sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748