Mä oon 16 vuotias tyttö ja pelaan korista. Mulla on nykyään paljon kuumeilua ja oksentelen normaalia enemmän (ennen oli oksennus tauti ehkä kerran vuodessa, nyt jo lyhyen ajan sisällä kolmesti). treenaan 11 kertaa viikossa ja pelit siihen päälle. Mutta alan huolestua että mikä minulla on kun olen koko ajan kipeä ja en pääse koskaan treenaamaan täysillä koska olen juuri ollut kipeä tai puoli toipilas, joten aattelin kysyä täältä. joten auttakaa?
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667