Olisin menossa ensi kesäksi ratsastusleirille jonnekkin seuraavista talleista.
-Ratsastuskoulu zilpa
-Kiviharjun tila
-Kirjonurmen tila
-Jatilan talli
-Vuohimäen ratsastuskoulu
itselläni ei vain ole kokemuksia näistä talleista niin jos voisitte kertoa plussia ja miinuksia ja mitä esim. leirerillä tehdään?
Kokemuksia eri talleista?
3
529
Vastaukset
- ZilpallE
Suosittelen ehdottomasti ratsastuskoulu zilpaa.
Kivat tilat ja hepat, mukavat isoset leireillä ja hyvä ruoka, 2 tuntia ratsastusta joka päivä, maastoa, mahdollisesti kärryajoa. Oikeasti, mukavat opettajat. Ei ole hirveän kallis leiri. Jos olet kokenut, suosittelen yleisleiriä jossa on vähän kaikkea. Jos et, niin alkeisleiri. :) Kysy vain zilpasta jos tulee mieleen! - epätoivoinen
Hei sinä ZilpallE. Oletko itse menossa Zilpan leirille? Jos olet, niin mille leirille? Jos vaikka sattuisin tulemaan. ;)
- Myöhässä
Tää viesti tulee nyt 4a myöhässä, mutta ehkä tästä on hyötyä jollekin toiselle.
Itse olen ollut 1 leirillä Zilpassa, ja nyt menossa uudelleen. Talli on siisti, hevosista pidetään huolta, tunnit monipuolisia ja tehokkaita. Saimme itse paljon vaikuttaa leirin sisältöön. Kunnon koulutuntia emme tosin menneet. Leirillä oli loistava henki! Miinuksia tuli, kun niin et hevoset juoksivat hirveästi tunteja päivässä. Max. 6!:(
Muilla talleilla en ole käynyt, mutta kaverini on käynyt Vuohimäessä ja hehkutti paikkaa kauheasti! Muutenkin olen kuullut paljon hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657