Ostin miesystäväni kanssa ok-talon vuosi sitten 50/50.
Kauppojen teon jälkeen alkoivat talossa ollessani hajujen aiheuttamat oireet. Silmät/iho/yskiminen. Olen astmaatikko valmiiksi. Vaatteet haisevat ja edes etikkapesu ei auta viemään hajua.
Miesystäväni ei haista mitään.
Haluaisin päästä osuudestani eroon, mies ei ole kiinnostunut ostamaan puolikastani vaan remontoi taloa innolla. Itse en ilman oireita voi siellä olla.
Ei ole innokas tilaamaan sisäilmatutkimusta, itse olisin. Jos tilaan sen itse meneekö kulut puoliksi? Jos koko talo homeessa voiko kaupan purkaa vai mikä siinä ehtona?En keksi mitä tehdä.
Kiinteistöyhtymä
mamma5
1
153
Vastaukset
- sfa67867gfrt3453
Käräjäoikeus -> yhteisomistuksen purku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595