mistähän sais ?
nettiä olen kolunnut suomeksi
Jännitevalvontarele 48v
9
158
Vastaukset
- kdgöhfögajkf.ajbjcm
Käytä hakusanana "Voltage monitoring relay"
Esim. täältä:
https://www.elfaelektroniikka.fi/elfa3~fi_fi/elfa/init.do?toc=19697&name=voltage_monitoring_relay
Elfalla löytyy kuluttajajälleenmyyjiä ympäri Suomea. - on kyllä
torissa ilmoitus sähkötarvike puolella ?
- avuupa
Että mille, teho??
Jos teho loppuu laita apurele tai kontaktori väliin.
Ei noissa ohjauspuolen lähyöreleissä ole kummonen kuormitettavuus AC= 10A, DC alle 1A yleensä.- siitä vaan
Ite ei ole vaikeaa rakentaa, kunhan ensin suunnittelee sitten van toteuttaa niin se menee.
ja kun ite tekee saa sellaisen kun tulee.- huolestunut__
Kaikki ei osaa, osalla ei ole edellytyksiä ja vaarallisimmat eivät tiedä mitä tekevät.
Kannattaisiko kääntyä tässäkin tapauksessa sähköammattilaisen puoleen?
- Vappula
siis puhutteko te sulakkeesta?
- apuuva
jännitteen valvonta rele dc 48v akku systeemiin ohjaamaan ylimenevän virran esim vastuksiin
- onko niin ?
ohjaakose muka virran johonkin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706