paljonko kertyy veroja jos ostaa noin 230 000e omakotitalon , onko veroissa muutosta jos ostaa suoraan rakennuttajalta?
omakotitalon osto?
2
287
Vastaukset
- rahastusta
4%, eli 9200€, jos et ole ensiasunnon ostaja. Se ei vaikuta, keneltä ostat talon. Jos ostat tontin ja rakennutat itse talon, niin maksat tontista varainsiirtoveron.
- talonostivaatiiälliä
Melko hyvässä vaiheessa olet ok talon ostossa. Jos vain hinta ja mahdolliset juksevat kulut selvittämättä. Kieltämättä tulee mieleen kuinka hyvin olet perehtynyt asiaan ettei käy niin, että olet onneton hometalon omistaja. Tärkeintä on tutkia miettiä kysyä asiantuntijoilta ja tuumia. Hyvää iltalukemista olisi huono talo hyvään hintaan kirja. Jos ton jälkeen vielä näät pointtia sitoa itsesi velkavankeuteen vältät ainakin pahimmat ja kalleimmat karikot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657