masennus

ahistunut

tällä hetkellä pyörii mielessä ottaa avioero koska vaimolla ja mulla ei ole seksielämää juuri olenkaan kerran vuodessa ollaan menty viisi vuotta vaimolla on pahat vippi ongelmat ja minunki nimiin otettu ja paljon itse olen tällä hetkellä työtön ja vaimon rahat menee aina laskujen maksuun sen verran se auttaa että maksaa puolet asuntolainasta ja siinä kaikki eli joudun elttämään pesueen koko rahalla mitä saan liitin rahoja mikä ei ole paljoa vaimolla ei ole mitään käsitystä rahan arvosta ja tyttö joka on jo yli 10 nukkuu vaimon kanssa ja minä olen nukkunut tytön sängyssä kohta kaksi vuotta.eikä mulla kyllä ole hinkukaan samaan sänkyyn ja silloin kun tyttö on yökylässä silloinki nukun tytön huoneessa.eikä ole kelle kertoa asiasta ei kehtaa puhua kellekkän näistä asiosta olen kerran yrittänyt itseurhaa mutta onneksi oli väärät lääkkeet eitullut mitää vaurioita

2

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hae apua

puhu vaimosi kanssa ja hakekaa apua

pariterapiaa

• masentuneelle,

Miksi et kehtaa puhua ihan normaaleista, jokapäiväisistä vaikeuksista kenellekään? Jopa työkkärinkin kautta pääsisit psykologille, tai neuvolan, tai tk:n. Järki käteen, mitä menetettävää sinulla on verrattuna nykyiseen tilanteeseesi??
      Masennuslääkkeet ja psykoterapia kohentaisivat paljon oloasi, samoin ero.
      Käy myös oikeusaputoimistossa juttelemassa vaimon ottamista veloista. Miten hän on sinun nimiisi voinut ottaa velkaa, ja miksi olet sen hyväksynyt? Eikö se ole vähän kuin poliisiasia, petos?
      Vaimosi vaikuttaa niin kehnolta ihmiseltä, että eroa mitä pikimmin. Jätä tyttö ja äiti köllöttelemään samaan sänkyyn, jos kerran sen parhaaksi näkevät. Etsi normaali nainen jonka kanssa voitte yhdessä toisianne ilahduttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60