Millä tavalla lapseton on itsekäs? Lastenhankinnan itsekkyys on kiistatonta, mutta en tajua miten lapsettomuuden valinnut on itsekäs? Onko yhden lapsen hankkiva itsekäs ja miksi?
Lapsettomuuden itsekkyys?
2
111
Vastaukset
- meis32voutta
Mitä väliä? On sitten lapseton tai lapsekas lasten hankkija, niin molemmat on itsekkäitä omalla tavallaan omista syistään :)) Epäitsekästä olentoa ei todellisuudessa ole olemassakaan.. toiset vaan on rehellisesti itsekkäitä eikä peittele sitä ja naamioi asiaa ;)
Terve itsekkyys, se on sellaista itsekkyttä että antaa myös vastapuolelle mahdollisuuden toteuttaa omaa itsekkyyttään..niiku.. etteä on vastavuoroisuutta. You know..
Jos kaikki olis niin perkeleen epäitsekkäitä mukamas ja jättäis lisääntymättä, niin eihän tällä pallolla olis edes muurahaisia. nekin on itsekkäitä, kun lisääntyvät :D- Voi tsiisus
Kunnon juntin ajattelua tuossa ylhäällä.
Lapsettomuus on kaukana itsekkyydestä ja samoin lasten hankkiminen, kunhan hankkii kaksi lasta ja kasvattaa ne hyvin. Tähän tarvitaan ehyt perhe ja se tarkoittaa piiiiiitkäää rakkaussuhdetta ennen lasten hankkimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316