1 vuotias chihuahua narttu. hyvin pidetty, hellyyttä ja lenkkeilyä saanut neiti, kuitenkin käyttäytyy pelokkaasti. puoli-istuvassa asennossa täristen , korvat luimussa, häntä koipien välissä. sairaudet pois-suljettu, viimeisenpäälle tutkittu. voiko olla, että tämmöinen olemus on vaan koiran "tyyli" vai onko sillä joku, mitä emme tajua? syö hyvin, normaali pissa-kakkarytmi, iloinen ja vilkas pihalla... mutta sit useimmiten kotona maata,myöten kyyristelevä tyyli, ja se häntä sielä jalkovälissä. onko kellään samoja kokemuksia? kukaan ei todellakaan pahoinpitele koiraa. ( vaikka siltä noi oireet kuulostaa)
chihuahua outo käytös
republicated
2
217
Vastaukset
- diamz
Minulla on myös pelokas chihu joka rohkaistui kun ikää tuli lisää, en tosin näe koiran käytöstä mutta voisin sanoa että menee ohi. Kuinka paljon päivässä chihu tärisee/ käyttäytyy pelokkaasti?
- republicated
kyllä se koko päivän on kummallinen. Nukkuu pitkiä päikkäreitä, ilostuu kun tullaan kotiin, peuhaa toisen koiran kanssa. mut sit tota kyykkimistä ja luimuilua.. näyttää siltä, et sitä sattuu, mut ei sitä mitään satu, kun seuraavassa hetkessä menee taas jo hippaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890