Mullon 180 litran akva. Kaloina kaverilta pöntöltä pelastettuja suurin osa.Elikkä kalastona on:
Maatiaispartamonni(pieni)
8neontetraa
5 intiaaninsulkaa
12 kuparimonnista
5 kiilakylkeä
5 ruusutetraa
11 miljoonakalaa(urosta)
1sinirihmakala
1miekkapyrstö ja 8 poikasta(nämä ovat lähdössä ainakin)
Onko kaloja liikaa??
3
115
Vastaukset
- Miljoonakala
Moi!
Tietämykseni mukaan kaloja on tosiaan liikaa.
Mulle sanottiin, että pehmeän ja kovan veden kaloja ei saa pitää yhdessä. Minne poikaset ovat menossa? Oletko kovettanut vettä? Miten kalat ovat pärjänneet, ovatko eläneet pitkään tai syöneet toisiaan? Voin ottaa osan kaloista, jos tahdot luopua ja asut lähellä Espoota? - Froggy
Akvaariosi on selvästi ylikansoitettu. Anna/myy joku 5-6 kalaa pios niin siellä o. Suunilleen sopivasti. (Itselläni 150l akva)
- Hienohommahhhh
Kalasto on väärä vesiolojen suhteen, mutta ei niitä kyllä liikaa ole :D:DD Itselläni 150kpl parvi kardinaalitetroja 180l pohjakalat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820