Eräs herrasmies ajatuksen ilmaan heitti että hän mieluimmin palkkaa juopahtavan oppaan jonka kanssa voi sitten reippaasti iltaa viettää kuin nyhverön raittiin kanssa. Itselläni on vaihtelevia kokemuksia. Tosi on että kovin korkealentoisia ajatustenvaihtoja harvoin heidän kanssaan aikaan saa. Viina muuttaa kaikki sosiaalisemmaksi ja avoimemmaksi. Kivan juopon kanssa voipi viettää mukavia iltoja sekä hihkua raittiit loitommalle. Pattiksen kivat iltavilkkuvalotkin loistavat paljon kirkkaammin kun on iloinen likka mukana taputeltavana. Hieman varovainen kannattaa toki olla sekä hieman tarkkailla likkaa kun viina päähän kihisee..., yhden jouduin illalla kämpillä Rivatrililla rauhoittamaan kun meno yltyi hieman hurjaksi. Monet aika harvakseltaan juovat eikä heille ole päässyt syntymään sitä juopon ammattikontrollia....
Raitis vai kännikalaopas?
30
445
Vastaukset
- vitun paskahousu
Sä oot äijä liottanu aivos.
- same same
Lähes saman ne limut ja oluet baarissa maksaa kun kysymys on lady drinkeistä jos oppaasi baarissa vain istutte. Kyllä muutama alkohoipitoinen juoma myös nämä oppaat vapaammaksi tekee.
- vanhuus painaa
Huomaa hyvin mitä viina on tehnyt aivoille. Ei ymmärrä enää todellisuutta ja uloskaan ei uskalla lähteä ilman rohkasua, pilleriä tai viinaa. Vaikka mitäpä sitä voi 10 vuotiaan tasolla olevalta muunlaista kirjoitusta odottaa. Muistan kun alakoulussa oli ainekirjoituksissa samansuuntaisia kertomuksia. Suosittelen käymään siellä peilin edessä, jotta toteat että jokin on nyt pielessä.
Vetoomus ylläpidolle!
Onko tarkoitus tosiaan saada tämä palsta loppumaan, vai miksi tätä aloittajaa ei vihdoinkin saada kuriin. Kun systemaattisesti poistaisitte hänen kaikki juttunsa jotka eivät olennaisesti liity matkailuun, niin varmaankin jossain vaiheessa väsyisi näitten lorujensa rustaamiseen!
Onhan täällä meitä suhteellisen normaalistikin kirjoittavia ja olisi enemmänkin, ellei tämä tyyppi, jolle naisseikkailut ja ryypiskely ovat jääneet ainoaksi elämän sisällöksi, häiritsisi koko ajan näillä toiveajatteluillaan. Säälittävää, mutta ei tästä meitä kaikkia muitakin pitäisi laittaa kärsimään.- Samma här
SAMAA MIELTÄ . Tuo tyyppi tosiaankaan EI itse tajua lopettaa !
Ylläpito voisi puuttua asiaan, poistaa tuon nimimerkin jutut , please. - yäk
28x on kuningas. Tuo hänen edellinen juttuhan liittyy nimenomaan olennaisesti Pattaya matkailuun. Pitäskö tänkin palstan olla samanlainen kun Khao lak palsta? Näitä iänikuisia "onks tuoreit kokemuksii siitä ja siitä hotellist, onks aamupala hyvä, voiks siel vaihtaa rahaa vai käyks siel eurot, ei kai siellä vaan oo tyttö baarei" Pattaya on oma lukunsa ja onko näitä pakko lukea? Antaa tulla vaan vähän rankempaa huumoria. Avautuko?
- Sikala
yäk kirjoitti:
28x on kuningas. Tuo hänen edellinen juttuhan liittyy nimenomaan olennaisesti Pattaya matkailuun. Pitäskö tänkin palstan olla samanlainen kun Khao lak palsta? Näitä iänikuisia "onks tuoreit kokemuksii siitä ja siitä hotellist, onks aamupala hyvä, voiks siel vaihtaa rahaa vai käyks siel eurot, ei kai siellä vaan oo tyttö baarei" Pattaya on oma lukunsa ja onko näitä pakko lukea? Antaa tulla vaan vähän rankempaa huumoria. Avautuko?
JUST joo ,yäk itsellesi, vielä joku jäbä innostaa sairasta sekoilijaa.
JOS tuo on olennaista ja liittyy Pattayan matkailuun, niin paikkahan on
täysin sekopäisten seksimatkailijoiden sikala.
Olimme perheen kanssa sinne lomamatkaa miettineet . Hyvä huomata.
Kierretään kaukaa. - Koska loppuu ?
Samaa mieltä, ei normaalijärjellä varustettu ole kiinnostunut tämän yksilön jutuista ja ihmettelen että aina vaan saa jatkaa näitä sekopääjuttuja, eikö ole mitään kontrollia?
Meitä on normaali ihmisiä jotka haluaisi vaihtaa matkailumielipiteitä. - Olet ketjussa mukana
Koska loppuu ? kirjoitti:
Samaa mieltä, ei normaalijärjellä varustettu ole kiinnostunut tämän yksilön jutuista ja ihmettelen että aina vaan saa jatkaa näitä sekopääjuttuja, eikö ole mitään kontrollia?
Meitä on normaali ihmisiä jotka haluaisi vaihtaa matkailumielipiteitä.:DDDDD
- Nyt se kiinni
yäk kirjoitti:
Onko tosiaan tuontasoiset jutut niitä joista on luettavissa " nimenomaa olennainen
Pattatan matkailuun " ?
Oikein hyvä tunnustus , siis Ei sovi tavalliselle , sanoisin jopa normaalille
Thaimaan matkailijalle tuo teidän pattijoki .
Me näemme ja haluamme kokea Thaimaan aivan erillaisena,
Jatkakaa samaa mainostusta, sinne matkustaa venäjän mafioosot ja Euroopan
huumejengit ,riehuvat britit. Kyllä avautui .
- Anna Palaa 28
Sama perskärpänen roikkuu kannoillasi kakskasi mutta älä luovuta. Nuo homohtavat kukkahattuamaliat eivät tiedä pätkääkään siitä mitä sinä Pattayasta. Olen täysin messissäsi ja samoja kokemuksia.
Menkääpäs nyt sinne Hua Hiniin tai Kanarian saarille viettämään sitä "lomaa"tavallanne ja me vietetään lomaa tavallamme kakskasin kanssa Pattayaööa joka ei sovi teille jos saan vielä toistaa itseäni.
Pattaya on miehille. Itsenäisille oikeille miehille eikä millekään vitun hiirulaisille, hyyryläisille eikä sika-amalioille. - for your eyes only
Pitkäaikaistyöttömälle sika-amalialle katkeruus on saanut uudet mittasuhteet. Petetyksi tuleminen ei ole ihme jos on nalkuttava idioottipihtari suomilehmä.
Lomatoiveet, ja kokemukset ovat meillä kaikilla erilaisia. Jokainen itse tietää millaisesta lomasta haaveilee, ja mitä matkakokemuksia haluaa jakaa toisten kanssa.
Myös eri ihmiset haluavat viettää erilaisessa seurassa lomaansa. Eikä niitä voi edes laittaa kuin omalta kohdalta paremmuusjärjestykseen. Tämä toki koskee myös matkustustapaa, ja matkakohdettakin.
Keskustelupalstojen tarkoitus lienee juuri se että, jokainen saa sanoa mielipiteensä. Samoin jokainen on vastuussa vain omista kirjoituksistaan. Kirjoitusten tulee toki olla sääntöjen mukaisia.
Mielestäni olisikin paras ratkaisu, joka varmaan tyydyttäisi monia muitakin että, thaimaan lomaromansseille olisi ikioma palsta. Uskon että se olisi myös hyvin suosittu.
Loan heitosta ja provoilusta en minäkään tykkää. On ne loan heittäjät keskusteluaiheesta sitten kanssani eri tai samaa mieltä. Omat matkakokemukset ovat olleet Thaimaassa aina positiivisia, ja siksi yritänkin jakaa omalta kohdaltani myös muille vain positiivisia fiiliksiä.
Mitäpä jos pyytäisimmekin ylläpitoa yhdessä lisäämään yhden keskustelupalstan Thaimaa osiolle?
yhteistyöterveisin: mies yksin matkalla- vaurio
Sehän on ihan uuno jätkä. Kukaan järkevä kolli ei kirjoittele samoin kuin kakarat. Jätkä on 10 vuotiaan tasolla ja siihen vielä päälle mielialalääkkeet ja viina niin tietäähän sen ettei sieltä mitään viisasta tule. mahtais olla äitee ja isä ylpeä pojastaan kun kuulisi että nyt viettää aikansa suomi24ä puhuen paskaa.
Pakkohoitoon tollaset pitäis laittaa- Siistimpi tyyli
KIITOS , Tämän palstan tyyliin , KOMPPAAN !!
- buriman
nim. SOTM, ei kiinnosta ja vaurio! HUOM nyt siistimpää kieltä ja tarinaa matkailusta tai soitan poliisit! täällä Pattayalla poliisit on niin kovia että löytää teille kyllä putkaseuraa ihanasta Katoysta tai jopa homppeleista joista ainaki nim. vaurio tuntuu innostuvan! :) nyt välisuihkun jälkeen taas Miss Oppaan kanssa tanssiradalle ja aamuun asti neiti lupas jaksaa! :) Kiitos
- 28x...
HIH; meinasin tukehtua pilleri- ja viinahöyryisiin nauruihin lukiessani hra SOTM:in jollain tavalla epätoivoiselta kuullostavan höpötelmän. Painakaa nappia!!! AAH-aah!! HIH!
"Viimeinen vaihe on että poliisi hoitaa loput tästä henkilöstä. Joutuu kuultavaksi asemalle ja sen jälkeen kaveri on jatkuvassa seurannassa. Olen kuullut että näin on käynyt monelle foorumeitten häiriköille".
Aivan mainioita tekstiä! En olisi ikinä koskaan voinut pystyä parempaan! Olinkin tuolla puun takana huomaavinani jonkun, olisiko SuPo:n miehiä? Lisäksi olen katsellut parina päivänä outoa pysäköityä autoa kotini lähellä. Seuranta on siis jo alkanut. Nyt odottelen innolla kutsua tai peräti noutoa Pasilan poliisiasemalle kuultavaksi. Olen valmistautunut tuleviin kysymyksiin jotka tulevat tietenkin koskettelemaan pattispil'luja, ehkäpä jopa tissejä. Toivonkin kuulustelijakseni jotain huumekyttää jolta voisin ostaa vähän maria. Viime reissulla vähän polttelin mutta pas'kahousuna en uskaltanut tuoda loppuja maahan vaan vedin ne jo Pattiksella vessanpöntöstä alas. Saisinkohan kuulustelijakseni sen tuttikytän? Uskon että sen kanssa lähdettäisiin kimpassa Pattikselle. Saisi sitten paremman kuvan höpinöistäni. - peräkammari
Ehdotan. kännikala!
- Pattiksen kännikalat
Kännikalalle tietysti " opas " samaa tasoa. " Lika barn leka best "
- terve elämä
Hapettomuudesta ruutana (Carassius carassius) selviytyy erikoisen, alkoholikäymisen perustuva aineenvaihdunnan ansiosta. Talven aikana kalan elimistön alkoholipitoisuus voi nousta yli yhden promillen.
- 28x...
terve elämä kirjoitti:
Hapettomuudesta ruutana (Carassius carassius) selviytyy erikoisen, alkoholikäymisen perustuva aineenvaihdunnan ansiosta. Talven aikana kalan elimistön alkoholipitoisuus voi nousta yli yhden promillen.
Mainiota pojat. Nyt olemme saaneet tänne palstalle sitä paljon kaivattua tasoa. Minä taisin ollakin Pasilan poliisiaseman kuulusteluissa eräänä päivänä mutta se meni läskiksi kun ylikomisarjus luuli minua poliisiksi ja pisti minut sen tuttipoliisin kanssa tutkimaan salakuljetusrikoksia mitä kuulemani mukaan tapahtuu Tallinnan laivoilla. Tuttipoliisi Pöystin kanssa löysimme laivan baarista pari tyttöstä ja eikun rupattelemaan, Pöysti tapojensa mukaisesti ei muille suunvuoroa antanut. Vähäksi ajaksi hiljeni kun kuuli että olinkin pidätetty suomi 24 palstan epäasiallisesta kirjoittelusta mutta kerroin tuntevani Tallinnan ilta- elämän oikein hyvin. Sanoi että mitä hittoa nyt tehdään? Sisäministeriö olikin varannut meille kivat luukut Spasta.
Pöysti oli aika seipäässä kun istui daamin kaa siinä uima- allasbaarissa. Kaatui selälleen tämän tästä mutta ehdimme estämään hukkumakuolon. Päästiin sentään huoneisiin böönien kaa. Joimme minibaarit tyhjiksi kansainvälisten juoppojen tapaan.
Aamulla Pöysti oveen koputteli ja kyseli että mitä haloo ja häh? Minibaariin kurkisteli ja sanoi että hänen kaapistaan ne on joku juonut kaikki. Sanoi että eipä odottanut nettirikolliseltakaan juomia löytyvän.
Uhkaa tarina nyt mennä pitkäksi että jatkoa sitten toisella x. - Loppu hyvin
28x... kirjoitti:
Mainiota pojat. Nyt olemme saaneet tänne palstalle sitä paljon kaivattua tasoa. Minä taisin ollakin Pasilan poliisiaseman kuulusteluissa eräänä päivänä mutta se meni läskiksi kun ylikomisarjus luuli minua poliisiksi ja pisti minut sen tuttipoliisin kanssa tutkimaan salakuljetusrikoksia mitä kuulemani mukaan tapahtuu Tallinnan laivoilla. Tuttipoliisi Pöystin kanssa löysimme laivan baarista pari tyttöstä ja eikun rupattelemaan, Pöysti tapojensa mukaisesti ei muille suunvuoroa antanut. Vähäksi ajaksi hiljeni kun kuuli että olinkin pidätetty suomi 24 palstan epäasiallisesta kirjoittelusta mutta kerroin tuntevani Tallinnan ilta- elämän oikein hyvin. Sanoi että mitä hittoa nyt tehdään? Sisäministeriö olikin varannut meille kivat luukut Spasta.
Pöysti oli aika seipäässä kun istui daamin kaa siinä uima- allasbaarissa. Kaatui selälleen tämän tästä mutta ehdimme estämään hukkumakuolon. Päästiin sentään huoneisiin böönien kaa. Joimme minibaarit tyhjiksi kansainvälisten juoppojen tapaan.
Aamulla Pöysti oveen koputteli ja kyseli että mitä haloo ja häh? Minibaariin kurkisteli ja sanoi että hänen kaapistaan ne on joku juonut kaikki. Sanoi että eipä odottanut nettirikolliseltakaan juomia löytyvän.
Uhkaa tarina nyt mennä pitkäksi että jatkoa sitten toisella x.Ei tarvitse jatkaa, lopeta please.
- 28x...
Eihän mikään tarina kesken lopu, toveri hyvä. Itse asiassa olen huomannut että kaikilla tarinoiden ns. onnellisilla lopuilla onkin loppu aivan paskainen jos jatkoa seuraa. Tuhkimonkin lasikenkä meni rikki ja kurpitsavaunujen akselit menivät paskaksi koska ne olivat suunnitellut vain yhtä keikkaa varten. Olenkin kertonut ajoista milloin en ollut vielä nettirikollinen. Nythän joudun olemaan joka pv, lähtövalmiudessa ja rahaa taskussa kun sinne poliisivankilaan joudun. Kysynkin nyt asiantuntijoilta että kannattaako kytille tunnustaa yhtään mitään kun ne siten kysyvät siitä thaipimpistä. Voi olla että ennen vesikidutusta kyselevät thaitisseistäkin. Niistä ei oo pajlon kerrottavaa kun ovat niin pieniä paitsi se kaverini Heguli joka oli tosi iso tissifani sekä oraaliseksin vankkumaton kannattaja. Mikäs minä olin siihen mitään sanomaan. Se oli Hegulin tapa nauttia Pattiksen lomista joita hänelle kertyi kunnioitettavat 17 x. Johtikin minua jossain vaiheessa.
Paukutteli aina sitten henkseleitään siitä kun tavattin, samalla sanoi että tilaahan taas liput Bangkokiin kun joudat... Oli se kova äijä.
Hegulilla oli aamulla tapana olla polvillaan pöntön äärellä oli sen verran oppinut thaitten budhatavoista. Eli oli ihan kivaa kunse siinä möykkäsi. Sillä aikaa mä putsasin sen minibaarin ja vetelin heinää...
Siitä sitten lampsimme allasbaariin.. paransimme Hegulin tulossa olevan krapulan sekä suunnitelimme uutta iskua kylälle. Jos porukassa olisi ollut ent. pappeja tai muita vit'un hörhöjä niin olisimme vuorenvarmasti paiskanneet ne altaaseen, pari kai sinne heitimme.
Hegulin kanssa oli mukavaa liikkua kun oli iso äijä ja nousuhumalassa
hakkasi rintaansa kuin Tarzan. Thait aina tietä antoivat. Minä pienempänä perässä avattua hyökkäysreittiä hyväksikäyttäen... - pouyfgxfxfx
Aivan sairas tyyppi !
- Sairasta ja saastaa
Ei miehellä ? ole muutakaan ajan kulua, niin tänne pitää häiriköidä .
Miksi ylläpito ei ole puuttunut ?
- pakkohoitoon
Tänne sontaluukkuun saa näköjään ulostaa mitä tahansa, eikä ylläpito puutu. Sääli sinänsä, että yksi vajakki saa pilattua koko osion.
- maunitsio
on se nyt kumma ,että aikuisten ihmisten pitää valittaa. älkää lukeko 28x juttuja jos se noin ahdistaa. se sentään kertoilee tosi tapahahtumia. te muut vaan kauhistelette normi asioita ettekä kerro mitään matkailuun liittyvää. ps kyllä ahidistaa olla suomessa. nää ekat päivät ilman opasta ei oo niitä parhaita.
- 28x...
Kiitti maunitsio kun puolustit minua näiltä pöllöiltä. Juuh en minäkäään tajua mitä noi näillä palstoilla tekee kun ei nillä ole mitään kivoja pil'lu- eikä ryyppyjuttuja jotka tekevät Pattislomat tosi kivoiksi. Yksi hörhö sanoi tätä paskaluukuksi että miksi täällä on ? Huutelevat ylläpitoja kuin pikkuvauvat. Kännissä kusisin päälle; Heguli pitelisi kiinni.
Tosi on että 2 mulk'kua altaaseen heitimme kun ne rupesi. Hotelli oli Ocean Wiev. Jotain meille viinoista ja oppaista höpöttelivät, kynityt kanat niillä olivat mukana. Olivat roudanneet ne suomesta asti. Minä pyysin toista äijää toistamaan että kuulinkohan varmasti oikein? Ukkeli toisti.
Silloin lensi kaaressa altaaseen ja kaverinsa kanssa kun sekin ryhtyi jotain urputtamaan. Siellä seisoivat keskellä allasta; kun koittivat ylös tulla niin uhkasin potkaista. Akkansa menivät respaan kiljumaan.
Poika sieltä tuli katsomaan ja sanoi herroille ettei siellä saa vaatteet päällä uida....
- maunitsio
oltiin kerran kaverin kanssa pattiksella oli vierähtäny aamu 7 kaan. herättiin jostain paarista walkkarilla ihan tarkkaa muist missä oltiin. hirveä jano. kaveri katto tossa jääpala-auto. eikun käsi kupiksi ja hörppäilemään vettä ensi hätään. itse olin juuri rupeamassa samaan puuhaan ,mutta katoin raosta sisälle. siellä näky sitten käsi. minä melkein kaveri kerkes hörppää. oli ruumisauto.
- 28x...
Hih harvoin repeän mutta nyt piti. Juurikin tällaisia tarinoita tänne kaivataan, tää oli rautaa jonka varmasti muistaa ikänsä...kyllä se kankkus- jano on maailman kauhein asia jos on jossain Omanissa mutta Pattiksella sekin on nopeasti hoidettavissa. Siksikään en ole koskaan suosinut arabimaita, ukot ovat pönttöpäitä, eivät anna naisiaan naida ja jos se krapulajano iskee niin joutuu matkustamaan ainaskin viisi kilsaa että saa lämmintä kaljaa jostakin.
Aikoinaan Walkkari oli eri paikka kuin nyt. Joka kippola oli rakennettu bambuista ja yläkerroksissa oli aina likkojen asuintilat jonne uupuneet matkamiehet ohjattiin. Aamut olivat helliä ja mukavia. Tytöt siellä hoivailivat ukkoa kuntoon, oli pilleriä, kosteaa pyyhettä ja juomia voimajuomista tiukkoihin kamoihin. Alan miehen ei tarvinnut mitään hotellihuonetta vuokrata. Jäi vain taksista pois Walkkarin kulmassa kun oli lentokentältä tulossa.
Koko Walkkari nimityskin on myöhempiä keksintöjä. Mulla on pattiksen mainoslehdykkä -87 ja siinä rantakatu jatkuu päästä päähän.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423