Eli ollaan yritetty lasta nyt 2kk, viime menkkojen jälkeen alkoi ihmeellinen ruskea tiputtelu vuoto jota on kestänyt nyt jo viikon. Ennen minulla ei ole ollut tiputteluvuotoa eikä varsinkaan ruskeaa sellaista. Ei tarvitse käyttää päivässä kun pikkuhousun suojaa kun tulee niin vähän. Ja vuoto sattuu tulemaan aina iltapäivällä eli vuotoa ei tule housuihin aamuisin eikä iltaisin. Mistäkähän johtuu? En ole siis käyttänyt edes hormoonallisia ehkäisymenetelmiä
Oudon värinen tiputtelu jatkunut jo viikon.
3
100
Vastaukset
- Kysyppä siltä
Onko miehesi käynyt vieraissa?
- nfoqe
Tiputteluvuoto voi olla merkki esimerkiksi tulehduksesta, hiivasta tai sukupuolitaudista. Naisena hormoonitkin tekevät välillä temppuja, mutta sinuna menisin kyllä ihan lääkääriin/gynelle miettimään asiaa. Aika harvoin tiputteluvuoto on merkki raskaudesta, jos kuukautiset ovat tulleet normaalisti, mutta se kyllä selviää ihan raskaustestillä. Eli jos kovin mietityttää niin tee raskaustesti varalta, mutta gynelle tai vähintään terkkarille menisin kyllä itse tiputteluvuodon vuoksi (joka ei voi pillereihin liittyä).
- Lapset ei ratkaisu
Elätkö huonossa parisuhteessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319