Onko kellään tietoa keneltä saisi ostettua suoraan pakurinkääpää, ettei tarvitsisi noita kalliita jauheita ostella joiden alkuperää ei edes tiedä eikä edes mitä pakuria ostaa koivu/joku muu puu?
pakurinkääpä
6
313
Vastaukset
- superlääke
Hei. Täältä löytyisi omasta metsästä kerättyä koivupakuria (parasta) puhtaista olosuhteista kerättyä ja rakkaudella leivinuunin päällä kuivattua ja edullisesti. 100g/10e kuivattuina paloina joita voi keittää kymmeniä kertoja, jauheisiin nähden käyttökerrat moninkertaisia! Sinä ja muut kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä s-postin välityksellä ja se on j.paakkonen@luukku.com
- Tikkatee.
Pakuria ei kyllä ole todettu superlääkkeeksi missään.
Jos on metsää lähellä niin pakuria löytyy sieltä kun viitsii vähän kävellä.
- halpaa on
Pakurijauhepussi kestää kuukausia eli ei maksa juuri mitään.
- Kops vaan.
Pakuri ei maksa mitään kun kopsauttaa sen puusta irti.
- Kääpäkääkkä
Kops vaan. kirjoitti:
Pakuri ei maksa mitään kun kopsauttaa sen puusta irti.
Jos on omaa metsää, mutta ei muiden metsästä saa niitä pakurikääpiä käydä kopsauttelemassa.
Sakot tulee että ropiseen. Se vasta kallista kääpää olisi! Ei kuulu jokamiehen oikeuksiin kerätä pakuria.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsä/pakurikääpää-ei-saa-kerätä-ilman-lupaa-1.24751 - ei maksa mitään
Kääpäkääkkä kirjoitti:
Jos on omaa metsää, mutta ei muiden metsästä saa niitä pakurikääpiä käydä kopsauttelemassa.
Sakot tulee että ropiseen. Se vasta kallista kääpää olisi! Ei kuulu jokamiehen oikeuksiin kerätä pakuria.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsä/pakurikääpää-ei-saa-kerätä-ilman-lupaa-1.24751Pakuria voi kopautella puista ihan hyvillä mielin, sitä ei edes kukaan huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450