Kalja pulloon oma logo? semmoseen Karhun lasipulloon oma logo?
saisko kuvan koon (jotain) x (Jotain) Semmosta Kaliaa logoa ajattelin :D
Kalja pulloon oma logo?
1
135
Vastaukset
- kali jaa
no tulos tat sen vaik ka printterillä ?
paperille olen ainakin tulostanut ! ihan hyvä jälki on tullut ? pulloa en ole kokeillut tulostaa ? senjälkeen kun se loko on tulos tettu niin sen voi liimata siihen lasi pulloon vaikka eri keepperillä ? kuvan koo on hyvä olla oikea jos on väärän kokoinen voi loko jäädä kalia pullon ulkopuolelle tai sitten se on niin pieni että sitä ei näje ? sen koon voi vaikka mita ta ? vanhasta eti ketistä semmoisella rulla mitalla voi mitata ! koulussa käytettiin semmosia isompia mittoja kun vaikka keihästä heitettiin mittasi useita kymmeniä metrejä se ei varmaan sovi ? toisaalta pieni mikrometri taas on liian pieni kun loko pitäis olla isompi ?
vaikeaa on se ehkä tussilla saa piirr rettyä kanssa pullon kylkeen lokon ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657