Pystysuunnassa on koko oikea, mutta vaakasuunnassa n. viidesosa näytöstä.
Näin useimmiten, mutta ei aina.
Miten säätäis?
Linkki aukeaa kapeana.
7
82
Vastaukset
- .....
Voisiko enää niukemmin antaa tietoja......
- ---------
CCleanerilla pystyy putsaamaan windowsin ikkunoiden koko- ja sijaintitiedot. Jos se auttais jotain. Muuta en keksi.
- Säätäri
Ajoin CCleanerin.
Ainakin tämä linkki avautui vielä kapeana: http://www.sisailmauutiset.fi/?p=94
Ikkunoita koskevassa ruudussa oli ruksi.
HP 625- läppäri ja Windows 7. - Säätäri
Tuolla on jotakin läheltä liippaavaa, mutta en siitä keksinyt korjauskeinoa kapeaan ikkunaan.
http://answers.microsoft.com/fi-fi/windows/forum/windows_7-windows_programs/windowsin-ikkunat/42cfcf02-d5cc-4ffb-a9dc-85da06759339 - .....
Siellä on ikkunan oikeassa yläreunassa kolme merkkiä - punaisella pohjalla valkoinen rasti - siitä selain suljetaan.
Seuraavaksi on kaksoisruudut osittain päällekkäin - siitä suurennetaan selain koko näytön kokoiseksi tai vastaavasti pienennetään, jolloin selain-ikkunaa voi ottaa hiirellä kiinni reunasta ja vetää siitä kumpaan suuntaan tahansa. Nurkasta vetämällä sekä pysty- että vaakasuora muuttuvat.
Vasen on taas ikkunan pienentäminen tehtäväpalkkiin kokonaan. Silloin se ei näy ollenkaan, mutta tulee sellaisena näkyville, kun tehtäväpalkista sitä klikkaa. - Säätäri
Kapeaksi auenneen ikkunan reunaan voi tarttua ja vetää lisää leveyttä esim. oikealle, sitten sama toiselle puolelle.
Kapeaksi se lienee "oppinut" kursorin huolimattomalla liikuttamisella reunasta lähtien. Ota hiirellä kiinni selaimen reunasta ja vedä kokoa suuremmaksi. Selaimen koko ja sijainti jää pysyväksi sulkemalla kohdasta Tiedosto / Lopeta. Kulman punaisesta rististä sulkemalla tiedot ei jää pysyväksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796