kokematon ihminen

seppokeimo

Aijon ostaa wellin L96 käytettynä. Ensimmäinen ostaja ostisen 180€ ja minä saisin sen nyt 90€ ilman tähtäintä. En tiedä kannattaako sitä ostaa koska olen kuullu hieman huonoa kommenttia siitä aseesta :(. ... ja vielä yks juttu... en ole hirveän hyvä virittämään aseita. En ole kertaakaa virittänyt koska aina pelkään että rikon jotain. EN TIEDÄ MITÄ TEHDÄ!!! AUTTAKAA MUA!!!:'(

18

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinSeVaanOn...

Osta jokin sähkökäyttöinen sarjatulipyssy ja saat lajista paljon enemmän irti.

• viestin aloittaja ;)

No mulla on kyllä ja mp5 joka on itse asiassa tosi hyvä... mutta nyt ajattelin että haluaisn "snipan" ja vaan mietin että onko toi hyvä

• Perjaatteessa Wellin aseita ei kannata käytettynä ostaa... Niiden laatu on vähän mitä sattuu tuakin yksilö voi olla todella hyvä käytetyksi tai sitten siinä kunnossa että osia saisi vaihtaa kunnolla. Jos et osaa virittää/vaihtaa sisuksia uusiin (jos tarve vaatii) niin ei kannata hankkia. Onko sinulla edes mahdollisuutta kokeilla asetta ennen ostoa?

• viestin aloittaja

Ei oo mahdollisuutta kokeilla :( mutta jos en tota osta niin olisiko urban sniper parempi

• viestin aloittaja

Ei oo mahdollisuutta kokeilla :( mutta jos en tota osta niin olisiko urban sniper parempi

• czcc the real
        viestin aloittaja kirjoitti:

Jos jossain näät Urbanin ni juokse pois ja kauas. :D

• sepokeimo
        czcc the real kirjoitti:

Jos jossain näät Urbanin ni juokse pois ja kauas. :D

Eli kannattaa ostaa urban sniper?

• oddone
        sepokeimo kirjoitti:

Eli kannattaa ostaa urban sniper?

Eli ei kannata ostaa Urban Sniperia.

• ostanko vaiko enkö
        oddone kirjoitti:

Eli ei kannata ostaa Urban Sniperia.

MIKÄ SNIPA KANNATTAA OSTAA!?!?!?! se ei välttämättä edes käyttöön sotiin vaan kunhan omassa pihassa vähä testailisin tarkkuusammuntaa... se vois olla KIVAA!!! ;)

• plääh
        ostanko vaiko enkö kirjoitti:

MIKÄ SNIPA KANNATTAA OSTAA!?!?!?! se ei välttämättä edes käyttöön sotiin vaan kunhan omassa pihassa vähä testailisin tarkkuusammuntaa... se vois olla KIVAA!!! ;)

Mun mielestä se urban sniper kuulostaa hyvältä ja virisia on myös saatavilla joten mikä ettei :) (itellä ei oo kokemusta)

• Jos budjettisi on max 200€ tarkkarissa niin ei kannata edes harkitan mintään kivääriä. Ensimmäinen kivääri mitä voi jopata suositella suoraan paketista on sen 350€.

• PÖÖÖÖÖÖÖÖ

Joo mä tiiän ettei tol hinnal saa mitään superii mut mä vaan haluun jonkun jolla vähän leikkiä... :)

• 10+6=18?
        PÖÖÖÖÖÖÖÖ kirjoitti:

Joo mä tiiän ettei tol hinnal saa mitään superii mut mä vaan haluun jonkun jolla vähän leikkiä... :)

Joten urban sniper, well mb01... onko kenelläkään kokemusta noista...? Vastauksia kiitosss ;)

• 1+20=20

Itellä on well mb01 vielä virittämättömänä, kyllähän sillä ny pelaa ja hakkaa noita 3 joulen snipuja. Suurin osa kuitenkin pelaajasta kiinni.

• kskskksks

Kuinka pitkälle mb01 ampuu (tarkkana)

• 14+2=15

30-40m. Jos osaat niin pystyt tiputtaa 50-60m.... mut jotenkin en vaa usko suhun. eli joku parikymmentä metriä.

• mitä taas

Kiitos ERITTÄIN paljon tuosta oikeasti oli hyötyä ;)

• its me again
        mitä taas kirjoitti:

Kiitos ERITTÄIN paljon tuosta oikeasti oli hyötyä ;)

Minä päivinä lahnuksen ampumaradalla softataan?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      172
      4726
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3296
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1806
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe